ایرلاین هاایرلاین های ایران

خرید بلیط هواپیما وارش Varesh Airlines

خرید بلیط هواپیما وارش Varesh Airlines

آژانس هواپیمایی گلبال تندیس، خرید بلیط هواپیما وارش را در کمترین زمان به صورت اینترنتی فراهم کرده که مسافران می توانند با مراجعه به سایت علاوه بر بررسی قیمت بلیط ها بلیط هواپیما مورد نظر خود را خریداری کنند. اگر بخواهد خرید بلیط هواپیمایی وارش را داشته باشید باید ابتدا در سایت هواپیمای داخلی یا خارجی را انتخاب کرده سپس مبدا، مقصد و تاریخ رفت را وارد کنید تا بلیط تمام ایرلاین های در آن مسیر نمایش داده شده در این بخش سایت فیلتر وجود دارد که با انتخاب ایرلاین وارش بلیط های موجود در این ایرلاین نمایش داده می شود. پس از انتخاب بلیط اطلاعات مسافران را به طور دقیق وارد کنید. سپس به درگاه بانکی متصل می شوید تا بلیط خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. در هنگام خرید بلیط هواپیمایی وارش باید نکاتی را هنگام خرید رعایت کنید که این نکات مربوط به مواردی از جمله ثبت اطلاعات، انتخاب درست تاریخ رفت، نوع کلاس پروازی و زمان پرواز می باشد. موارد ذکر شده عوامل مهمی هستند که می توانند روی قیمت بلیط شما موثر باشد.

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما وارش

 

بلیط پروازهای سیستمی هواپیمایی وارش

اگر به هر دلیل بلیط سیستمی هواپیمایی وارش را به چارتر ترجیح می‌دهید، به جای انتخاب گزینه چارتر در نوع بلیط، گزینه سیستمی را انتخاب کنید. پس از مشاهده لیست سیستمی‌ها، فرآیند خرید را با کامل کردن اطلاعات و پرداخت آنلاین به پایان برسانید.

بلیط پروازهای لحظه آخری هواپیمایی وارش

بلیط لحظه آخری هواپیمایی وارش می‌تواند هزینه‌های سفر شما را کاهش دهد. بلیط لحظه آخری به زمان پرواز بسیار نزدیک است. در واقع چون به زمان پرواز نزدیک شده، قیمتش کاهش یافته است. بنابراین اگر می‌خواهید بلیط لحظه آخری وارش بخرید، مطمئن باشید که شرایط سفر را دارید.

بلیط پروازهای چارتری هواپیمایی وارش

پرواز چارتر هواپیمایی وارش به خصوص بلیط های لحظه آخری قیمت های کمتری دارند با وجود اینکه ممکن است تخفیف داشته باشند اما امکان استرداد آن در اکثر مواقع ممکن نیست. بلیط سیستمی امکان استرداد دارد و می توانید از قبل رزرو کرده و در صورت عدم نیاز استرداد کنید.

بلیط هواپیما وارش Varesh Airlines

قیمت بلیط هواپیمایی وارش

قیمت بلیط هواپیما وارش به عوامل مختلفی نظیر طول مسیر، زمان سفر و… بستگی دارد. شما می‌توانید قیمت پروازهای این ایرلاین را مانند سایر شرکت‌های هواپیمایی در گلبال تندیس بیابید. کافی است مبدا و مقصد مورد نظر خود را در گلبال تندیس جستجو کنید.

کلاس های پروازی هواپیمایی وارش

تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی وارش در حال حاضر تنها به صورت اکونومی ارائه می گردد. صندلی های کلاس اکونومی به صورت ردیف هایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و نوع غذا و نوشیدنی که در داخل هواپیما سرو می شود برای تمام مسافران به سک شکل است. در طول پرواز ممکن است یک کتاب یا مجله در اختیار مسافران قرار داده شود و امکانات سرگرمی خاصی در هواپیما وجود ندارد. وعده غذایی با توجه به زمان پرواز و مدت زمان سفر سرو می شود و به شکل بسته بندی های بهداشتی در اختیار مسافران قرار می گیرد. صندلی های کلاس اکونومی راحت هستند و از صندلی مقابل فاصله مناسبی دارند.

صدور کارت پرواز آنلاین هواپیمایی وارش

در حال حاضر امکان دریافت کارت پرواز هواپیمایی وارش به صورت آنلاین وجود ندارد. برای دریافت کارت پرواز بایستی به صورت حضوری به فرودگاه مراجعه فرمائید. برای دریافت کارت پرواز مدت زمانی پیش از پرواز با همراه داشتن بلیط و مدارک شناسایی به گیت مربوطه مراجعه نموده و با ارائه مدارک، کارت پرواز خود را از متصدی دریافت کنید. دقت داشته باشید که برای پروازهای داخلی باید حدود یک ساعت قبل از زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته و کارت پرواز خود را رفته باشید. از جمله اطلاعاتی که بر روی کارت پرواز درج شده است می توان به شماره صندلی، تاریخ سفر، زمان پرواز، شماره پرواز و مشخصات مسافر اشاره کرد.

 

ناوگان هواپیمایی وارش

هواپیمایی وارش ایرلاین در ابتدا با سه هواپیما کار خود را شروع کرد حالا یعنی در نیمه‌ی طول سال 1398 دارای ۵ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ کلاسیک می‌باشد. پروازهای وارش ایرلاین تماما اکونومی هستند. در اینجا قصد داریم به معرفی این نوع هواپیما برای شما عزیزان می‌پردازیم تا اطلاعات مختصر و مفیدی را در مورد این هواپیما خدمت شما عزیزان قرار بدهیم:

ناوگان هواپیمایی وارش
ناوگان هواپیمایی وارش

بوئینگ ۷۳۷ هواپیمایی وارش بوئینگ ۷۳۷ که به بچه بوئینگ مشهور شده، یک هواپیمای مسافربری باریک‌پیکر و تک‌راهرو توسط شرکت بوئینگ کشور آمریکا ساخته شده است.

طراحی این هواپیما از از دهه 70 میلادی شروع شد و به پرواز درآمد. یک سال بعد با به کارگیری در ناوگان لوفتانزا ، کاربرد تجاری آن آغاز شد. مدل ابتدایی ظرف مدت کوتاهی با مدلی طویل تر جایگزین شد. بوئینگ ۷۳۷ هواپیمایی کارا و محبوب است. تاکنون بیش از هفت هزار مورد سفارش ساخت آن به بوئینگ داده و بیش از پنج هزار فروند از آن ساخته شده است. بوئینگ ۷۳۷ دو موتور توربوفن در زیر بال‌هایش دارد.

طول و ارتفاع این هواپیما به ترتیب ۳۰٫۵ و 11.3 می‌باشد ظرفیت حمل حدود 130 مسافر را دارد. بوئینگ 737 حداکثر می‌تواند 890 کیلوکتر بر ساعت پرواز کند و محدوده‌ی پرواز آن 4700 متری زمین می‌باشد. در حال حاضر هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در بیش از ۵۰۰ خط هوایی فعالیت می‌کند. تا پایان سال ۲۰۱۷ برای بوئینگ ۷۳۷ (در تمامی مدل‌ها) بیش از ۱۴۲۰۰ فروند سفارش قطعی ثبت شده‌ که ۹۸۰۲ فروند از آن توسط ۲۸۵ ایرلاین دریافت شده‌ است.

در هر زمان به‌ طور میانگین ۱۲۵۰ تا از آن در آسمان در حال پرواز است. در سال ۲۰۰۶ به‌طور متوسط در هر ۵ ثانیه یک ۷۳۷ در جایی فرود می‌آمد. از سال ۱۹۶۸ (زمان شروع فعالیت تاکنون) ۷۳۷ بیش از ۱۲ میلیارد مسافر را جابه‌جا کرده و بیش از ۷۴ میلیارد مایل (۱۲۰ میلیارد کیلومتر) پرواز کرده‌، و بیش از ۲۹۶ میلیون ساعت در هوا بوده‌ است. چرخ بیش از ۲۵ درصد از ناوگان تجاری هوایی جهان توسط این هواپیما می‌گردد.

البته بوئینگ 737 دارای انواع و مدل‌های متعددی است که شرکت هواپیمایی وارش دو مدل از آن را دارد. مدل ۷۳۷–۳۰۰ سری کلاسیک که یک مدل استاندارد با بدنه بزرگتر است و مدل 737–۵۰۰ سری کلاسیک مدلی دارای بدنه کوتاه‌تر می‌باشد.

پروازهای داخلی هواپیمایی وارش

شرکت هواپیمایی وارش در برنامه هفتگی خود تعداد بیشماری پرواز به مقاصد داخلی کشور دارد. در صورتی که قصد سفر به شهرهای داخلی کشور را دارید می توانید بلیط هواپیما را از این شرکت هواپیمایی خریداری کنید. برای انتخاب بلیط های هواپیمایی وارش کافی است نام ایرلاین را در بخش فیلتر انتخاب نموده و سپس بلیط مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید. بلیط ها بر اساس ارزانترین تا گرانترین مرتب سازی شده است و این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید قیمت ها مقایسه نموده و زمان مناسب برای پرواز را انتخاب کنید. پروازهای داخلی هواپیمایی وارش به شرح زیر است:

پروازهای خارجی هواپیمایی وارش

شرکت هواپیمایی وارش در برنامه پروازی خود پروازهای خارجی متعددی دارد. شما در گلبال تندیس می توانید برای مقاصد خارج از کشور نیز بلیط هواپیما تهیه کنید. کافی است مبدا و مقصد را انتخاب نموده و پس از انتخاب ایرلاین مورد نظر، بلیط های هواپیما برای تاریخ سفرتان را مشاهده کنید. پروازهای خارجی هواپیمایی وارش به شرح زیر است:

پروازهای داخلی و خارجی هواپیما وارش

استعلام بلیط هواپیمایی وارش

 به منظور استعلام بلیط هواپیما با کد ملی در هواپیمایی وارش باید وارد صفحه اعتبارسنجی بلیط شوید. سپس در این صفحه باید کد ملی را برای پرواز داخلی و شماره پاسپورت را برای پرواز خارجی به همراه تاریخ سفر وارد کنید.

بار مجاز هواپیمایی وارش

مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای وارش در کلاس‌های اکونومی 5 کیلوگرم است.

بار مجاز برای مسافران هواپیمایی وارش در پروازهای داخلی 20 کیلوگرم است.

بار مجاز برای مسافران هواپیمایی وارش در پروازهای خارجی کلاس اکونومی 20 کیلوگرم است.

در صورتی که مقدار بار شما از حد مجاز بیشتر شود باید هزینه اضافه بار را بپردازید. همچنین شما می توانید برای حمل بار از خدمات فریت بار و کارگو هواپیمایی وارش استفاده کنید. برای پیگیری بار نیز می توانید به وب سایت خدمات بار مراجعه کنید.

خدمات هواپیمایی وارش برای مسافران مختلف

بعضی از مسافران شرایط خاصی دارند که برای سفر با هواپیمایی وارش نیاز به مجوز داشته و باید قوانین مهمی را رعایت کنند. در ادامه به بررسی 3 دسته از این مسافران و شرایط پرواز آن ها با وارش بررسی شده است.

امکان رزرو بلیط هواپیما وارش برای مسافران با شرایط پزشکی ویژه

هواپیمایی وارش امکان رزرو مسافران با شرایط پزشکی را فراهم نموده است. منظور از مسافران با شرایط پزشکی ویژه، دارا بودن یکی از شرایط زیر است:

  1. مسافرانی که در طول پرواز، قادر به مراقبت از خود نیستند و نیاز به همراه دارند.
  2. مسافرانی که به دلیل شرایط حاد پزشکی می توانند سبب تاخیر، تعجیل، تغییر مسیر یا فرود اضطراری شوند.
  3. مسافرانی که شرایط فیزیکی یا رفتاری آن ها می تواند به بقیه مسافران در کابین هواپیما آسیب برساند.
  4. مسافرانی که احتمال ابتلا به بیماری های مسری یا عفونی را دارند.

این افراد قبل از خرید بلیط هواپیما وارش، باید فرم پزشکی مجوز پرواز را از سایت رسمی این هواپیمایی تهیه کرده و برای تایید کتبی به پزشک معالج خود ارائه دهند. تاییدیه پزشک باید قبل از سفر به مراکز به مراکز پزشکی وارش و یا دفاتر فروش بلیط تحویل داده شود.

امکان خرید بلیط هواپیما وارش برای کودک بدون همراه

کودکی که 5 الی 12 سال دارد که بدون ولی و با قیم قانونی خود سفر کند، کودک بدون همراه اتلاق گردیده و باید اطلاعات کامل کودک به همراه کد UMNR در سیستم رزرواسیون ثبت شود. همچنین در زمان پرواز، مدارکی چون کارت شناسایی کودک و در صورت عدم تحویل کودک توسط قیم قانونی، رضایت نامه برای سوار شدن به پرواز الزامی است. لازم به ذکر است هزینه بلیط کودک، همانند فرد بزرگسال محاسبه می شود. هواپیمایی وارش قوانین زیر را برای سفر کودک بدون همراه ضروری می داند:

  • حضور در فرودگاه جهت انجام امور پذیرش 2 ساعت پیش از زمان پرواز الزامی است.
  • کودک نباید تا تحویل وی توسط مهماندار ارشد به نماینده وارش در فرودگاه مقصد از هواپیما خارج ش

امکان حمل حیوان خانگی در هواپیمایی وارش

برای حمل حیوانات خانگی در این هواپیمایی باید قوانین مشخصی رعایت شود. برخی از این قوانین مهم بشرح زیر است:

  • ارائه شناسنامه و یا گذرنامه حیوان
  • ارائه مدارک واکسیناسیون
  • دارا بودن قفس مناسب جهت حمل در بخش
  • هماهنگی با دفتر فروش ایرلاین وارش جهت درج کد AVIH در رزرو و اخذ تائیدیه آن تا ۴۸ ساعت پیش از پرواز
  • حضور مسافر به همراه حیوان تا 3 ساعت پیش از پرواز
  • مراجعه به دفاتر خدمات ترافیک جهت طی مراحل پذیرش
  • دادن غذا در حجم مناسب ، چند ساعت پیش از پرواز و قرار دادن آب کافی در قفس

شرایط ابطال و استرداد پروازهای وارش

کلاس نرخی از 15دقیقه بعد از صدور بلیت تا 12ظهر سه روز پیش از پرواز از 12 ظهر سه روز قبل از پرواز تا 12 ظهر روز قبل از پرواز از 12 ظهر یک روز قبل تا سه ساعت پیش از پرواز از سه ساعت پیش از پرواز تا بعد از پرواز NoShow
LL,LW,LV,LU,LS,LR,LQ,LN,LM,LK,LE,LD,LB,LY,LI,LP,LT,LF,LG,LH,LZ,LO,D,WI %30 جریمه %50 جریمه %70 جریمه %90 جریمه
SS,SW,SV,SU,SR,SQ,SN,SM,SK,SE,SD,SB,SH,SY %20 جریمه %40 جریمه %60 جریمه %80 جریمه
HH,HW,HV,HU,HR,HQ,HN,HM,HI,HE,HD,HB,HS,HF,HJ,HG,HY,HL,HO,HP,HT,HZ %10 جریمه %30 جریمه %50 جریمه %70 جریمه

اطلاعات بین المللی هواپیمایی وارش

ایرلاین وارش در سال 1396 تاسیس شد و مقر اصلی آن در استان مازندران و شهر ساری واقع شده است. کد یتا این شرکت هواپیمایی VR است. نام این شرکت هواپیمایی از یک واژه تبری به معنای باران گرفته شده است. این شرکت هواپیمایی با 5 فروند هواپیما در دو فرودگاه مهرآباد تهران و فرودگاه دشت ناز ساری فعالیت دارد و در مسیرهای داخلی پروازهای متعددی را انجام می دهد. این ایرلاین جوانترین شرکت هواپیمایی ایران محسوب می شود که در زمان اندکی توانسته جایگاهش را در خدمات هوایی کشور تثبیت کند. جابجایی 12 میلیون مسافر در فصل تابستان اهمیت وارش را در پوشش مناطق شمالی نشان می دهد.

مدیر عامل و مالک شرکت هواپیمایی وارش

جالب است بدانید که قسمتی از سهام باشگاه نساجی مازندران اخیراً به شرکت هواپیمایی وارش تحت مدیریت شخصی به نام رضا حدادیان واگذار شده. سهامدار جدید و ساروی که از دوستان نزدیک امیرقلعه‌نویی و مهدی پرهام است، در سمت نایب‌رئیس هیئت مدیره‌ فعالیت خود را در باشگاه نساجی پی خواهد گرفت.
آقای مهندس حدادیان مالک شرکت هواپیمایی وارش است. اگر میخواهید بدانید این فرد چه تجربیاتی را پشت سر گذاشته باید بدانید که طبق بررسی های انجام شده، فردی باتجربه در عرصه‌ی اقتصاد و مدیریت ورزش به کادر باشگاه نساجی، به سمت مدیریت این شرکت هواپیمایی نایل شد

پذیرایی در هواپیمایی وارش

در هواپیمایی وارش چه در پروازهای داخلی و چه در پروازهای خارجی از مسافران با میان وعده و یا وعده اصلی پذیرایی می شود البته این مورد با ساعت پرواز و طول مسیر پروازی هم رابطه ی مستقیم دارد. در هواپیمایی وارش از مرغوب‌ ترین مواد غذایی با توجه به الگوهای تغذیه‌ ای استفاده می‌ شود و سرویس‌ های غذایی و پذیرایی با توجه به پروازهای صبحگاهی، میانه روز، ظهر و شب متغیر بوده و نوع تولیدات متفاوت می باشند.

در پروازها این شرکت هواپیمایی به خصوص پروازهای کوتاه مدت پذیرایی در گروه‌ های شیرینی‌ ها و ساندویچ‌ ها قرار می گیرد. از جمله عوامل مهم دیگر در برنامه‌ ریزی و تعیین سرویس‌ های پذیرایی می‌ توان به نوع هواپیما، تعداد مسافر، امکانات هواپیما، ساعت حرکت هواپیما، مدت زمان و مسیر پرواز اشاره کرد. در هواپیماهایی از این شرکت هواپیمایی که امکانات گرمایشی وجود دارد صبحانه با چای و قهوه ارائه می‌شود درغیر این صورت سرویس همراه آبمیوه خواهد بود و در پروازهای بیش از دو ساعت علاوه بر چای و قهوه، آبمیوه نیز سرو می شود. میان وعده ها بصورت اسنک یا شیرینی یا کیک، پسته یا بادام، یک نوع میوه و یا دسرهای آماده هستند.

وعده ناهار و شام در هواپیماهایی که امکانات گرمایشی ندارند و دارای محدودیت هایی داخل هواپیما هستند، از مسافران با سرویس غذای سرد پذیرایی می شود و با توجه به مضرات نوشابه های گازدار، در طول پرواز و در تمام فصول، آبمیوه به همراه سرویس غذایی سرد سرو خواهد شد.

بلیط هواپیما وارش

امکانات پرواز در هواپیمایی وارش

امکانات حین پرواز در پروازهای هواپیمایی وارش در حد استاندارد و معقول است و می توان علاوه بر پذیرایی به مواردی چون ارائه جراید و نشریات، صندلی های راحت، توزیع جعبه کمک های اولیه و دارویی جهت رفاه بیشتر مسافرین اشاره نمود. اقلام دارویی برای استفاده در مواقع ضروری و همچنین وسایل کمکی مانند اکسیژن، در داخل هواپیما موجود می باشد. ایرلاین هواپیمایی وارش با استفاده از استانداردهای کیفی و ایمنی بالا و به کار گیری نیروی انسانی متخصص و مجرب در برقراری پروازهایی ایمن و مطمئن تلاش می نماید. مهمانداران هواپیمایی وارش همگی آموزش دیده و خوش برخورد هستند و نمونه بارزی از مهمان نوازی ایرانی و سمبل مشتری مداری را به عرصه ی ظهور می گذارند. کلیه مهمانداران پس از گذراندن دوره های مختلف تخصصی سرویس و ایمنی اجازه خدمت رسانی به مسافران را دریافت می کنند.

اطلاعات تماس با هواپیمایی وارش ایرلاین

دفتر هواپیمایی وارش تهران

آدرس: تهران، اکباتان، خیابان نفیسی، کوچه کیوان، پلاک 4، کدپستی: 1393783173
شماره تماس هواپیمایی وارش تهران: ٤٩٧٤٣
ایمیل : info@varesh.aero
سایت هواپیمایی وارش: https://varesh.aero

دفتر هواپیمایی وارش در ساری

آدرس: میدان شهدا – به سمت ملامجدالدین – شرکت هواپیمایی وارش
شماره تماس هواپیمایی وارش ساری: ۰۱۱۳۳۲۰۰۱۳۰ – ۰۱۱۳۳۲۶۸۶۷۹
ایمیل: sry.sales@varesh.aero

خدمات بار هواپیمایی وارش

آدرس دفتر هواپیمایی وارش در فرودگاه مهرآباد: خیابان فرودگاه مهرآباد، ترمینال شماره 5، پارکینگ حجاج، دفتر خدمات بار بانی مهرگان
تلفن هواپیمایی وارش فرودگاه مهرآباد: 49743
ایمیل :cargo@varesh.aero

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا