خرید بلیط هواپیما ایران ایر

خرید بلیط هواپیما ایران ایر (Iran Air Airlines)

بزرگترین شرکت هواپیمایی ایران با سابقه‌ای از سال 1340 و با ناوگانی متشکل از بیش از 40 فروند هواپیما. ایران ایر در ابتدا با ادغام دو شرکت هواپیمایی ایرانین ایرویز و پرشین ایرویز شکل گرفت. پس از انقلاب جمهوری اسلامی ایران در سال 1360 به نام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تغییر نام داد و اکنون با نام هما و ایران ایر شناخته می‌شود.

ایران ایر با دفاتر زیاد در داخل و خارج از ایران توانسته به در دسترس‌ترین و بزرگترین شرکت هواپیمایی تبدیل شود. خدمات هواپیمایی ایران با کیفیت خوب و سوانح خیلی کم ارائه می‌شود و همین باعث شده خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر مخاطبین زیادی داشته باشد.

خرید بلیط هواپیما ایران ایر از گلبال تندیس

برای خرید آنلاین بلیط پرواز ایران ایر، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای ایران ایر برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای ایران ایر، انواع بلیط ارزان ایران ایر و بلیط لحظه آخری ایران ایر نیز برای شما نمایش داده می شود. 

برای خرید بلیط هواپیما ایران ایر و سایر ایرلاین ها به صورت تلفنی می توانید با شماره های 02122008882 و 09121154344 تماس بگیرد تا سریع ترین زمان ممکن بلیط خود را تهیه کنید.

خرید بلیط چارتر و سیستمی هواپیمایی ایران ایر

پرواز چارتر ایران ایر به خصوص بلیط های لحطه آخری قیمت های کم تری دارند با وجود اینکه ممکن است تخفیف داشته باشند اما امکان استرداد آن در اکثر مواقع ممکن نیست. بلیط سیستمی امکان استرداد دارد و می توانید از قبل رزرو کرده و در صورت عدم نیاز استرداد کنید.

خرید بلیط هواپیما چارتر ایران ایر

در حال حاضر تعداد زیادی چارترکننده، بلیط چارتر هواپیمایی ایران ایر را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. اما اینکه تا چه حد می‌توان از اعتبار آنها مطمئن بود، جای سوال دارد.
اگر می‌خواهید بلیط چارتر هواپیمایی ایران ایر را با خیال آسوده بخرید، خریدتان را از گلبال تندیس انجام دهید. زیرا بلیط‌های چارتر گلبال تندیس معتبر و بی‌دردسر هستند.

خرید بلیط لحظه آخری هواپیمایی ایران ایر

هر چه به زمان پرواز نزدیکتر میشویم، قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری نیز ارزان تر می‌شود. اما آیا این کاهش قیمت همیشه وجود دارد؟ خیر
زمانی خرید بلیط لحظه آخری منطقی است که فروشنده ها، بلیط‌ هواپیمای خود را نفروخته باشند در واقع زمانی که تقاضا برای آن پرواز کم باشد، پرواز لحظه آخری در دستور کار قرار می‌گیرد. به عنوان مثال در زمان تعطیلات و مناسبت‌های خاص مثلا آخر هفته ها و یا ایام نوروز بلیط‌ های هواپیما به سرعت به فروش می‌روند و چیزی با عنوان بلیط لحظه آخری هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما باقی نمی‌ماند. بنابراین توصیه میشود تا افرادی که سفرهای کاری مهمی دارند یا سفرشان از قبل برنامه ریزی شده است از بلیط سیستمی استفاده کنند تا خیالشان آسوده و راحت باشد. و اگر به دنبال کاهش هزینه‌های سفرتان هستید و می‌خواهید با خرید بلیط هواپمیا لحظه آخری سفری ارزانتر داشته باشید، همیشه باید چمدانتان آماده سفر باشد تا در صورت پیدا شدن این نوع بلیط ها سریعا اقدام نمایید.

خرید بلیت رفت و برگشت ایران ایر

اگر تمایل دارید پرواز ایران ایر را به صورت دوطرفه رزرو کنید، نیازی به خرید جداگانه بلیط رفت و بلیط برگشت نیست. گزینه (رفت و برگشت) را انتخاب و اطلاعات مبدا، مقصد، تاریخ رفت و تاریخ برگشت را وارد کنید. گلبال تندیس در هر مرحله از انتخاب بلیط رفت و انتخاب بلیط برگشت، به شما تمامی پروازهای موجود را نمایش می دهد تا بتوانید از سرفرصت مقایسه کنید و بهترین پرواز را برگزینید.

قیمت بلیط هواپیما ایران ایر ۱۴۰۲

زمانی که مسافران برای هزینه سفر خود برنامه‌ریزی می‌کنند؛ قیمت بلیط پرواز مهم‌ترین دغدغه آن‌ها خواهد بود. هزینه خرید بلیط هواپیما ایران ایر وابسته به عوامل مختلفی مانند مسافت مبدا تا مقصد، زمان پرواز، کلاس پروازی وغیره است. لازم است بدانید به طور کلی قیمت بلیط‌ پروازهای خارجی بیشتر از پروازهای داخلی است.

کلاس های پروازی ایران ایر

هما کلاس و اکونومی، کلاس های پروازی ایران ایر هستند. هما کلاس همان بیزنس کلاس است که هواپیمایی ایران ایر به مسافران خود بهترین خدمات را ارائه دهد. راحتی و ارائه امکانات بیش تر و متنوع تر و همچنین وعده های غذایی مضاف، از امکانات هما کلاس هواپیمایی ایران ایر است. کلاس پروازی دیگر هواپیمایی ایران ایر، اکونومی کلاس نام دارد که مسافران می توانند با انتخاب این کلاس پروازی از قیمت های به صرفه تری برای پرواز استفاده کنند و از صندلی های راحت عادی و یک وعده غذای رایگان اکونومی کلاس استفاده کنند.

برنامه پروازهای داخلی ایران ایر

برنامه پروازهای خارجی ایران ایر

پذیرش بار مجاز هواپیمایی ایران ایر

مسافران در پرواز اکونومی مجازند یک کیف دستی با حداکثر وزن 5 کیلوگرم به کابین هواپیما بیاورند. اما این مقدار در کلاس بیزینس (هما کلاس) به 7 کیلوگرم می رسد.

بار مجاز برای چمدان ایران ایر در کلاس اکونومی 30 کیلوگرم و در هما کلاس (بیزینس) 40 کیلوگرم است. اگر پرواز دوم و ترانزیت بعد از پرواز با هما دارید باید توجه داشته باشید که بعضی از آن ها بار مجاز را تا 23 کیلوگرم محدود کرده اند.

در صورتی که مقدار بار شما از حد مجاز بیشتر شود باید هزینه اضافه بار را بپردازید. همچنین شما می توانید برای حمل بار از خدمات فریت بار و کارگو ایران ایر استفاده کنید. برای پیگیری بار نیز می توانید به وب سایت خدمات بار مراجعه کنید.

در هواپیمایی ایران ایر حمل حیوان ها به داخل کابین مجاز نیست و باید حیوان خانگی خود را در قفس به مسئولین خدمات بار تحویل دهید. همچنین باید به مقصد توجه داشته باشید زیرا بعضی کشورها حیوانات را فقط از طریق کارگو می پذیرند.

خدمات ویژه کابین بیزینس کلاس ایران ایر

کابین بیزینس کلاس ایران ایر که با نام هماکلاس شناخته می شود، دارای بهترین خدمات پروازی در میان مسیرهای داخل کشور است و معمولا در مسیرهای پرتردد مثل تهران مشهد و تهران کیش (و بالعکس) ارائه می شود. از جمله خدمات ویژه آن می توان به به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندلی‌های عریض‌تر با فاصله بیشتر نسبت به یکدیگر
  • وعده های غذایی متنوع با امکان انتخاب توسط مسافر
  • امکان دسترسی به سالن CIP در فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی تهران
  • صندلی های نیمه خوابیده هستند مجهز به سرگرمی در حین پرواز
  • حمل چمدان دستی تا 7 کیلوگرم
  • حمل بار تا 35 کیلوگرم
  • سرو غذا در ظروف چینی
  • دریافت کیف هدیه از طرف هواپیمایی هما
  • ارائه میان وعده شامل انواع دمنوش‌ها با بیسکویت

اطلاعات تماس با هواپیمایی ایران ایر

آدرس دفتر مرکزی هواپیمایی ایران ایر : ضلع شمال شرقی میدان فردوسی
تلفن: 46628084 21 (98+)

دفتر فرودگاه مهرآباد: ترمینال 2، سالن پروازهای ورودی
تلفن: 55677673 21 (98+) و 55677715 21 (98+)

دفتر فرودگاه امام خمینی: سالن پروازهای ورودی
تلفن: 55677673 21 (98+) و 55677715 21 (98+)

سایت هواپیمایی ماهان : www.iranair.com

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بلیط هواپیما ایران ایر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا