دانستنی های سفر

ارزان ترین بلیط هواپیما مشهد

برای خرید بلیط هواپیما به صورت تلفنی می توانید با شماره های 02122008882 و 09121154344 تماس بگیرد تا سریع ترین زمان ممکن بلیط خود را تهیه کنید.

بلیط هواپیما مشهد

بلیط هواپیما مشهد را می‌توانید برای تمامی ایرلاین‌ها به صورت آنلاین یا تلفنی از طریق آژانس گلبال تندیس تهیه کنید. مطمعن باشید از گلبال تندیس  بهترین قیمت را دریافت می‌کنید و پشتیبانی شبانه روزی در اختیار دارید. اگر بعد از خرید بلیط، متوجه شوید که قیمت کمتری در وب سایت دیگری موجود است، می‌توانید معادل دو برابر اختلاف قیمت را به عنوان خسارت دریافت کنید.

خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد بصورت تلفنی و آنلاین

در صورتی که رمز دوم کارت بانکی ندارید یا به اینترنت دسترسی ندارید می‌توانید برای رزرو بلیط هواپیما مشهد، با کارشناسان آژانس هواپیمایی گلبال تندیس تماس بگیرید شماره تلفن آژانس 22008882 با پیش شماره تماس 021 می‌باشد. بعد شماره حسابی به شما داده می شود که پس از اینکه وجه واریز کردید اطلاعات فیش واریزی را به کارشناسان ارسال کنید تا بلیط مشهد برای شما رزرو شود. نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما

بلیط هواپیما رفت و برگشت مشهد

وبسایت گلبال تندیس این امکان را برای مسافران فراهم کرده است تا بتوانند به سادگی بلیط خود را برای تاریخ و مقصد مورد نظر، به صورت “یک طرفه” یا “رفت و برگشت” رزرو کنند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت www.globaltandis.ir و انتخاب تاریخ و مقصد مشهد، بین گزینه های “یک طرفه” و “رفت و برگشت” انتخاب کرده و به راحتی بلیط مورد نظر برای مشهد را رزرو نمایید. البته با انتخاب بلیط رفت و برگشت مشهد با خیال راحت و بدون استرس میتوانید از مسافرتتان لذت ببرید.

قیمت بلیط هواپیما مشهد

قیمت بلیط هواپیما مشهد به عوامل مختلفی اعم از تاریخ و زمان پرواز، شرکت هواپیمایی، کلاس سفر، سیستمی چارتری یا لحظه آخری بودن، جایگاه صندلی و فصل سفر بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق بلیط هواپیما با آژانس مسافرتی گلبال تندیس تماس بگیرید یا به وبسایت‌ globaltandis.ir مراجعه کنید تا قیمت بلیط هواپیما مشهد کلیه ایرلاین ها را مشاهده کنید.

ایرلاین های بلیط پرواز مشهد

 

فرودگاه مشهد / شهید هاشمی نژاد

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد یکی از مهمترین و پرمسافرترین فرودگاه‌های ایران است که دارای ترمینال مسافربری داخلی و بین‌المللی است. این فرودگاه دارای دو ترمینال (ترمینال شماره یک برای پروازهای داخلی و ترمینال شماره دو برای پروازهای خارجی) می باشد. خدماتی که در فرودگاه مشهد به مسافران ارائه می‌شود شامل ترانسفر، پارکینگ، رستوران و کافه، مغازه‌ها، صرافی، اینترنت بی‌سیم، خدمات پستی، بانکی و امکانات پزشکی و اورژانس نیز می باشد. زمان تقریبی شما از فرودگاه تا حرم امام رضا (ع)  25دقیقه  می باشد.

یهترین زمان برای خرید بلیط هوایی مشهد ارزان

برای مقایسه قیمت بلیط هواپیما می توانید به سایت گلبال تندیس مراجعه کنید و جستجو کنید تا بهترین و ارزان ترین پرواز به مشهد پیدا کنید. توجه داشته باشید که در ایام تعطیلات مثل نوروز- محرم و صفر – ولادت و شهادت ها مشهد شلوغ می شود و قیمت بلیط های مشهد افزایش پیدا می کند. بهار و اوایل پاییز و زمستان بهترین زمان برای مسافرت به مشهد است.

قیمت بلیط هواپیما مشهد

جاهای تفریحی و دیدنی مشهد

طرقبه مشهد، شاندیز مشهد، شهربازی ملت، هلیوم پارک مشهد، بوستان مینیاتوری مشهد، پارک وکیل آباد، پارک کوهسنگی، چالیدره مشهد، پارک جنگلی بهمن طرقبه، باغ گیاه شناسی مشهد، پارک ملت، سرزمین موج های آبی، حمام مهدی قلی بیک، بقعه هارونیه، میل اخنگان، مدرسه عباسقلی خان، خانه داروغه مشهد، آرامگاه مشاهیر در مشهد، آرامگاه فردوسی، موزه آیین های پهلوانی، میل رادکان، موزه نادر شاه افشار، آرامگاه عطار نیشابوری، آرامگاه خیام نیشابوری، آرامگاه شیخ بهایی، آرامگاه پیر پالاندوز، چهار طاقی چلاقد، خانه تاریخی ملک، موزه آستان قدس، موزه بزرگ خراسان، جاذبه های مذهبی مشهد، حرم امام رضا (ع)، مسجد گوهرشاد، مسجد ۷۲ تن، کلیسای مسروپ مقدس، آرامگاه خواجه مراد

مراکز خرید در مشهد

مشهد شهری بزرگ در ایران است که تعداد زیادی مرکز خرید و مجتمع تجاری وجود دارد. در زیر چند نمونه از مراکز خرید مشهد را ذکر می‌کنیم: بازار رضا، بازار عباس قلی خان، مرکز خرید مشهد مال، مرکز خرید پروما

بهترین سوغاتی‌های مشهد

شهر مشهد مقدس بسیاری از سوغاتی‌های محلی و فرهنگی جذابی وجود دارند که می‌توانید به عنوان یادگاری از این شهر خریداری کنید. برخی از سوغاتی‌های مشهد شامل:

ترشی‌های مشهد: ترشی هلو، ترشی آلبالو، ترشی زرشک و ترشی گیلاس از جمله ترشی‌های محبوب مشهد هستند.
شیرینی‌های مشهد: حلوا سجقی، نانت، برنجک، کاک آماده و پخشه‌ای از شیرینی‌های سنتی مشهد هستند.
محصولات زعفران: زعفران مشهد با کیفیت بالا شناخته می‌شود و می‌توانید آن را به صورت خشک یا در قالب محصولات فرآوری شده مانند چای زعفران و شیرینی زعفرانی بخرید.
عطرهای مشهد: عطر و ادکلن‌هایی با برندهای مشهور مانند “مشهد پرفیوم” و “گلستان مشهد” در مشهد دست‌ساز و معطر به گل‌های محلی قابل یافتن هستند.
جواهرات و سنگ های قیمتی: شهرت بازار طلا و جواهر و سنگ های زیبا مشهد به دلیل جواهرات با کیفیت بالا و طرح‌های منحصربه‌فرد است.
صنایع دستی: قالیچه، گلیم، حصیر، منجوق و لباس‌های سنتی از صنایع دستی مشهد هستند که می‌توانید به عنوان سوغاتی خریداری کنید.
محصولات آجیل: پسته، بادام، گردو و بادام زمینی از محصولات آجیل مشهد هستند که با کیفیت بالا و طعمی خوش در بازارها و فروشگاه‌ها قابل یافتن هستند.
هدایای مذهبی: به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع)، می‌توانید هدایای مذهبی مانند مصاحبه‌نامه‌ها، تسبیح‌ها، جعبه‌های قرآن و جانمازی را در مشهد بیابید.
هنرهای سنتی: قلم‌زنی، قشقایی، میناکاری و خطاطی از هنرهای سنتی مشهد هستند که می‌توانید آثار آن‌ها را به عنوان یادگاری تهیه کنید.

غذاهای معروف مشهدی

از غذای محلی و معروف مشهد میتوان به ماقوت، دیگچه، خورشت ریواس، شیشلیک، کوکو شیرین، آش ماست، اشکنه قوروت، یتیمچه مشهد، آش لخشک ، چنگالی، پلو مخلوط، شله مشهدی و … اشاره کرد.

 

سوالات متدوال

مدت زمان پرواز تهران مشهد و برعکس چقدر است؟

طول مدت پرواز تهران مشهد به طور متوسط 1 ساعت و 20 دقیقه است.

میزان بار مجاز ایرلاین‌های مشهد چقدر است؟

در پروازهای مشهد، کلاس پرواز اکونومی شما می‌توانید حداکثر ۲۵ کیلو بار همراه داشته باشید. در کلاس های بالاتر پروازی میزان بار مجاز به 40 کیلوگرم هم می رسد.

با چه کلاس پروازی به مشهد سفر کنم؟

شما می‌توانید با کلاس پروازی اکونومی به مشهد سفر کنید. کلاس پروازی اکونومی به دلیل قیمت مناسب تر بلیط هواپیما و صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر، گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که سفرهای متعددی به مشهد دارند. در این کلاس پروازی، ممکن است امکانات کمتری نسبت به کلاس بیزینسی وجود داشته باشد، اما همچنان می‌توانید سفری راحت و اقتصادی به مقصد خود داشته باشید.

در چه روزهایی می توانیم به مشهد سفر کنیم؟

شما می‌توانید در تمام روزهای هفته به مشهد سفر کنید. پروازهای مقصد مشهد، از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، در تمام روزهای هفته برگزار می‌شوند. بنابراین، شما می‌توانید بر اساس زمان و برنامه خود، روزهای مناسب برای سفر به مشهد را انتخاب کنید.

آیا امکان کنسلی یا لغو بلیط هواپیما مشهد وجود دارد؟

کنسلی بلیط برای هر پرواز بستگی به قوانین هر ایرلاین دارد.

خرید بلیط هواپیما مشهد

آب و هوا
Mashhad
آسمان صاف
18
18º - 12º
59%
5.14 کیلومتر/ساعت
18
چ
23
پ
27
ج
30
ش
31
ی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا