خرید بلیط هواپیما مشهد

خرید بلیط هواپیما مشهد

1. برای خرید بلیط هواپیما مشهد از گلبال تندیس وارد حساب کاربریتان در www.globaltandis.ir شوید، در پنل جستجوی پرواز، نوع پرواز داخلی را انتخاب کنید. سپس نوع مسیر پروازی (یکطرفه یا رفت و برگشت)، مبدا سفر، مقصد سفر، تاریخ سفر، تعداد مسافرین و کلاس پروازی (اکونومی، بیزینس کلاس و …) را انتخاب و روی گزینه‌ جستجوی پرواز، کلیک کنید.

2. در این صفحه تمامی پروازهای موجود در مسیر انتخابی به ترتیب از ارزان‌ترین بلیط هواپیما، نمایش داده می‌شوند. می‌توانید با کلیک روی گزینه انتخاب و خرید، قیمت بلیط هواپیما را به همراه جزئیاتش ببینید.
در سمت راست این صفحه، لیستی از فیلترهای موجود در این صفحه را می‌توانید مشاهده کنید. با اعمال هر یک از این فیلترها، انتخاب دقیق‌تری از میان پروازهای موجود خواهید داشت. در انتها، روی گزینه‌ی خرید بلیط کلیک کنید.

3. پس از کلیک روی دکمه خرید پرواز، به صفحه ثبت اطلاعات خریدار و مسافرین هدایت می‌شوید. پس از ثبت اطلاعات مسافرین، مشخصات آن‌ها به همراه جمع کل مبلغ به شما نمایش داده می‌شود. در این مرحله برای آخرین بار، حتما اطلاعات و مبلغ را چک کرده و از صحت آن‌ها اطمینان پیداکنید. تیک مربوط به پذیرش قوانین و مقررات را بزنید و پس از کلیک روی گزینه خرید بلیط، پنجره‌ای برای انتخاب درگاه بانکی نمایش داده خواهد شد. پس از انتخاب درگاه بانک مورد نظر، به صفحه پرداخت اینترنتی هدایت می‌شوید. در این صفحه، پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و کلیک روی دکمه پرداخت، خرید خود را نهایی کنید.

4. پس از طی کردن مراحل پرداخت، بلیط شما صادر می‌شود. برای دریافت آن، ابتدا وارد داشبورد حساب کاربری خود شوید و سپس، روی گزینه سفارشات کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه، وارد صفحه‌ای خواهید شد که در آن، می‌توانید تمامی بلیط‌ های خریداری شده خود را مشاهده کنید.

بلیط هواپیما سیستمی مشهد

بلیط های سیستمی بلیط‌ هایی هستند که ایرلاین مستقیما اقدام به فروش آنها می‌کند. این بلیط‌ ها اغلب قابل استرداد هستند و معمولا قیمت بیشتری نسبت به بلیط های چارتر دارند. پرواز سیستمی برنامه زمانی منظم و ثابتی دارند و ظرفیت پرواز و نرخ آنها نیز از قبل توسط شرکت هواپیمایی مشخص شده است.

بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد

بلیط لحظه آخری هواپیما نوعی بلیط چارتر است که بسیار ارزان‌ تر از بلیط چارتر می باشد. چارترکننده تمام بلیط‌ های یک پرواز را خریداری می کند و در زمان نزدیک پرواز اگر  بلیط‌ها فروخته نشده باشند آنها را با قیمت خیلی پایینتر تحت عنوان بلیط هواپیمایی لحظه آخری مشهد می فروشند. 

بلیط هواپیما چارتر مشهد

اگر جزو افرادی هستید که سعی می‌کنند سفرهای خود را با هزینه‌های کمتر برنامه‌ریزی کنند، شما با بلیط چارتر مشهد آشنا هستید. اما اگر تا به حال همیشه از بلیط‌های سیستمی استفاده کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم این بار فرصت رزرو بلیط لحظه آخری چارتر را از دست ندهید. بلیط چارتر یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید “بلیط هواپیما مشهد” است. در حقیقت، فروش بلیط چارتر به این صورت است که شرکت‌های چارترکننده بلیط‌ ها را به صورت عمده خریداری می‌کنند و تا قبل از ساعت پرواز فرصت دارند آن بلیط‌ ها را به فروش برسانند. اگر باقیمانده تعداد روزهای کمی تا شروع پرواز باشد و صندلی‌های هواپیما هنوز پُر نشده باشند، بلیط هوایی مشهد با ارزان ترین قیمت به فروش می رسد.

قیمت بلیط هواپیما مشهد ۱۴۰۲

قیمت بلیط هواپیما همیشه یک قیمت ثابتی ندارد قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی ازجمله زمان سفر، کلاس پروازی، مسیر سفر و غیره بستگی دارد در زمان‌هایی مانند مناسبت‌های مذهبی، تعطیلات رسمی و فصل‌های بهار و تابستان که هوای مشهد دلپذیر است، به دلیل درخواست بالای مردم، قیمت پروازها گرانتر از زمان‌های دیگر است. همچنین، در این دوره‌ها حجم سفرها و تقاضا برای سفر به مشهد به شدت افزایش می‌یابد. به همین دلیل برنامه‌ریزی مسافرت به مشهد در این زمان‌ها می‌تواند بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات و هزینه‌های اضافی باشد.

بلیط هواپیما رفت و برگشت مشهد

وقتی شما علاقه‌مند به خرید بلیط هوایی برای سفر به مشهد هستید، ممکن است در حین خرید تا حدی هیجان زده باشید که بلیط رفت و برگشت مشهد را رزرو نکنید. البته اگر قصد سفر به مشهد را در فصل‌های پاییز و زمستان دارید که تقاضای بلیط در این مسیر زیاد نیست، ممکن است نگرانی کمتری درباره تهیه بلیط برگشت از مشهد داشته باشید. اما اگر قصد سفر در روزهای پر تقاضا مانند عید نوروز را دارید، بهتر است اولویت خرید بلیط رفت و برگشت مشهد را در نظر بگیرید. با خرید بلیط رفت و برگشت تهران مشهد یا سایر مسیرها میتوانید بدون نگرانی از سفرتان لذت ببرید.

بلیط هواپیما تهران مشهد لحظه آخری

فرصتی را از دست ندهید! بلیط هواپیما تهران به مشهد لحظه آخری، با قیمت‌های استثنایی و امکانات بی‌نظیر، در وبسایت ما منتظر شماست. وارد سایت globaltandis.ir شوید و از این فرصت استفاده کنید. برای مشاهده قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد رفت و برگشت و سایر مسیرها میتوانید با ما تماس بگیرید و یا بصورت انلاین از وب سایت ما مشاهده کنید.

پر ترددترین مسیرهای هوایی به مشهد

 

پروازهای داخلی به مقصد مشهد

پروازهای خارجی به مقصد مشهد

ایرلاین های مشهد

 

انواع کلاس های پروازی به مشهد

کلاس‌های پروازی برای بلیط هواپیما به مشهد شامل سه گزینه اصلی است: اکونومی، بیزینس و فرست کلاس.

پرواز اکونومی (پرواز اقتصادی یا بلیط استاندارد): این نوع پرواز، رایج‌ترین و متداول‌ترین گزینه برای بلیط هواپیما مشهد است. اکونومی با قیمتی مناسب‌تر ارائه می‌شود و بیشتر مسافران از این نوع پرواز استفاده می‌کنند.

پرواز بیزینس: اگر علاقه‌مند به دریافت امکانات بیشتر در حین پرواز هستید، پرواز بیزینس مناسب شماست.
در این نوع پرواز، امکانات بیشتر با کیفیت بالا ارائه می شود.

پرواز فرست کلاس:  در پروازهای فرست کلاس، مسافران به امکانات و خدمات ویژه‌ای دسترسی دارند. این امکانات می‌تواند شامل صندلی‌های راحت و فضای بیشتر برای پاها باشد. همچنین، خدمات پذیرایی و تغذیه‌ی با کیفیت بالا، منوی ویژه و انواع نوشیدنی‌ها نیز به مسافران ارائه می‌شوند. استفاده از پروازهای فرست کلاس عموماً با هزینه‌ی بیشتری همراه است.

دریافت کارت پرواز فرودگاه مشهد

برای گرفتن کارت پرواز حضوری خود، باید گیت مربوطه در فرودگاه مشهد مراجعه نمایید و پس از تحویل دادن بار خود و نشان دادن بلیط و سایر مدارک سفرتان، کارت پرواز خود را از متصدی مربوطه دریافت کنید.

برای اطلاع از جدیدترین اطلاعات پرواز فرودگاه مشهد، تابلو اطلاعات پرواز، پروازهای ورودی و خروجی مشهد لطفا با آژانس گلبال تندیس 02122008882 تماس بگیرید.

پارکینگ های فرودگاه مشهد

پارکینگی طبقاتی ظرفیت ۴۰۰ خودرو را دارد و استفاده از آن برای عموم افراد آزاد است. پارکینگ ترمینال ۱ دارای ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو است. پارکینگ ترمینال ۲ با ظرفیت ۵۰۰ خودرو و پارکینگ ترمینال ۳ نیز با ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو است.

اطلاعات تماس با فرودگاه هاشمی نژاد مشهد

آدرس فرودگاه : مشهد، میدان پانزده خرداد، انتهای بلوار جمهوری اسلامی، فرودگاه شهید هاشمی نژاد
شماره تلفن فرودگاه مشهد: ۰۵۱۳۳۱۰۰۰۰۰
تلفن اطلاعات پرواز فرودگاه مشهد: ۰۵۱۳۳۴۰۰۰۲۰
شماره تلفن گویای اطلاعات پرواز: ۱۹۹
تلفن حراست فرودگاه: ۰۵۱۳۳۴۰۰۷۰
تلفن خدمات cip فرودگاه هاشمی نژاد: ۰۹۱۲۰۹۰۲۸۰۰۲
شماره تلفن تاکسیرانی و پارکینگ فرودگاه مشهد : ۰۵۱۳۳۴۰۰۲۵۳

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید بلیط هواپیما مشهد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا