معروف ترین و بهترین وکیل کرج ⚖️ وکیل خوب در کرج

وکیل خوب در کرج

وکیل کرج

آقای مسعود بخشی جزو بهترین وکیل کرج هستند که دارای پروانه وکالت دریافت شده از کانون وکلا البرز به شماره 2322 هستند. ایشان در طول سالیان وکالت خود پرونده های بسیاری را با موفقیت به سرانجام رسانده اند که نشانه تخصص و مهارت ایشان است. وکالت کلیه دعاوی خانواده، حقوقی، ملکی و ثبتی توسط حرفه ای ترین وکیل پایه یک دادگستری کرج مسعود بخشی پذیرفته می شود. ایشان همواره تلاش دارند بهترین دفاعیه ها را از موکل خود انجام داده و او را به حق خود برسانند.

ایشان رتبه 3 آزمون ورودی کانون را کسب نموده اند و تا کنون بیش از 500 پرونده حقوقی و کیفری را با موفقیت بالای 97% به پایان رسانده اند.

آدرس دفتر وکالت در کرج 

کرج | مهرشهر بلوار ارم بعد از خیابان افشاری مجتمع پاسارگاد بلوک c اداری طبقه بالای همکف واحد ۱۰۱ .جنب دفتر خدمات قضایی

شماره تماس وکیل خوب در کرج

09128313508

97%

پرونده های موفق

520+

پرونده

498+

موکل راضی

30+

افتخارات ما

بهترین وکیل در کرج کیست؟

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب وکیل کرج این است که از تخصص و دانش کافی در حوزه ای که فعالیت می کند برخودار باشد. زیرا امر وکالت یک مسئله تخصصی و حرفه ای بوده و وکلا بعد از اخذ پروانه وکالت پایه یک در یکی از حوزه های حقوقی به صورت تخصصی شروع به فعالیت می کنند.

وکلا بایستی علاوه بر دانش حقوقی از جدیدترین اطلاعات روز در زمینه های مختلف که به حوزه کاری آن ها ارتباط دارد مطلع باشند و همانطور که می دانید برخی از قوانین ممکن است هر چند سال یک مرتبه براساس شرایط جامعه تغییر کند که بهترین وکیل کرج برای این که بتواند پرونده موکلین خود را با استناد به قوانین پیگیری کند بایستی از تمامی این تغییرات آگاه باشد.

از دیگر نکاتی که در انتخاب وکیل در کرج باید مورد توجه قرار دهید تجربه او است، که برای این منظور می توانید در مورد سابقه او و پرونده های حقوقی که وکالت کرده و به نتیجه موفقیت رسانده تحقیق کنید.

بهترین وکیل کرج باید از مهارت های ارتباطی و اجتماعی بالایی برخوردار باشد. قابل ذکر است که وکلای موفق علاوه بر بهره مندی از دانش لازم در حوزه حقوق با مهارت های ارتباطی قوی خود توانسته اند در مراجع قضایی و در حضور قاضی از موکل خود دفاع کرده و روند پرونده را در مسیر صحیح قانونی پیش برند.

مسعود بخشی بهترین وکیل پایه یک دادگستری کرج

مسعود بخشی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در کرج است و با لقب یکی از باتجربه ترین، خبره ترین و متخصص ترین وکیل کرج شناخته می شوند و بهترین خدمات حقوقی را به مردم کرج ارائه می دهد.

برخی از تخصص های وکیل مسعود بخشی

  • پرونده های ملکی : (ارائه خدمات مشاوره و وکالت در دعاوی ملکی از قبیل دعاوی سرقفلی، دعاوی حق کسب و پیشه، اثبات مالکیت، اثبات صلحنامه، تخلیه ملک، اثبات وقوع بیع، الزام به تنظیم سند، خلع ید از املاک مشاعی، تقاضای دستور فروش، فسخ قرارداد، ابطال مبایعه نامه، مطالبه طلب، مطالبه چک، دعاوی ناشی از ارث و وصیت از جمله تقسیم ترکه، تحریر ترکه، تنفیذ وصیت نامه، ورشکستگی، انحصار وراثت خلع ید ، رفع تصرف عدوانی ، اجرت المثل ایام تصرف ، دستور تخلیه و …)
  • پرونده های ثبتی : (صدور اجرائیه مهریه ، اسناد تجاری ، اعتراض به ثبت و …)
  • پرونده های خانواده : ( ارائه خدمات مشاوره و وکالت در دعاوی خانواده از قبیل دعوی طلاق از سوی زوجه، طلاق توافقی، دعوی نفقه زوجه و نفقه فرزندان، دعوی اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، حضانت، دعوای تمکین، ملاقات فرزند، طلاق از طرف زوج و …)
  • پرونده های کیفری : (جرائم اقتصادی ، جرائم سایبری ، پولشویی ، کلاهبرداری ، مواد مخدر ، قاچاق ، خیانت در امانت ، جعل ، انتقال مال غیر ، پرونده های پزشکی ، دیه ، تجاوز ، توهین و افترا و …)

بهترین وکیل تضمینی کرج کجاست؟

وکیل تضمینی کرج: یک وکیل حرفه ای و متخصص همواره در حال ایجاد تعادل ما بین دنیا و کتب و مقالات و دنیای واقعی و رئال است تا بتواند از تمامی هوش و ذکاوت خویش در راستای به کارگیری علم و مهارت خود در جهت رهایی و نجات مظلومان از دست ظالمین و قدرتمندان تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

هیچ وکیلی نمی‌تواند به جرأت بگوید که من آینده را پیش بینی نموده و قطع به یقین رای  یا حکم قضایی را به نفع موکل به دست خواهم آورد. اما می‌تواند با تعهد به وسیله و استفاده از تمامی مهارت و تخصص خود و ابتکار عمل دقیق و صحیح یک حکم قضایی مطلوب و شایسته را جذب و موجبات خرسندی و شادمانی موکل را فراهم سازد.

خدمات حرفه ای در دفتر وکیل مسعود بخشی

دعاوی حقوقی

دعوای حقوقی، شامل تمام دعاوی می باشد که مرتبط با حقوق مدنی افراد و جبران خسارت ناشی از نقض این حقوق است.این نوع از دعاوی، معمولا در قانون مدنی، مشخص گردیده اند و به دو دسته اموال و اشخاص تقسیم می شوند.

دعاوی کیفری​

دعاوی کیفری شامل تمام دعاوی می باشد که در آن ها جرمی رخ داده است و اشخاص جهت احقاق حق و حقوق خود باید برای اعلام وقوع جرم به مراجع قضایی مراجعه کرده و اقدام به ارائه شکوائیه و طرح دعاوی کیفری در دادگاه صالح کنند.

دعاوی خانواده

دعاوی خانواده شامل آن دسته از دعاوی است که به صورت اختصاصی در قانون حمایت از خانواده پیش بینی شده است.مانندطلاق،مهریه،نفقه و حضانت فرزند،که اغلب به مهارت و تخصص یک وکیل ماهر وبا سابقه نیاز دارد.

دعاوی ثبتی

دعاوی ثبتی شامل تمام دعاوی مسائل قانونی در زمینه ثبت اماکن، زمین، املاک و تمام مواردی که باید به ثبت قانونی برسد که به مشکل خورده باشد و برای رسیدگی به آن ها نیاز به صلاحیت ذاتی محاکم قانونی و عمومی می باشد.

مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل کرج و البرز

از بهترین مشاور حقوقی در کرج می توان از آقای مسعود بخشی نام برد. در هنگام بروز مشکلات حقوقی مختلف ممکن است به دلیل ناآگاهی از قوانین نتوانیم به خوبی از حق خود دفاع نماییم. در چنین شرایطی بهتر است از دانش مشاور حقوقی کرج کمک بگیریم. مشاور حقوقی کرج فردی است که دارای دانش حقوقی برای ارائه راه کارهای کاربردی برای افرادی است که نیاز به راهنمایی دارند. مشاور حقوقی می تواند همان وکیل حقوقی باشد که در کنار تحصیلات حقوقی دارای پروانه وکالت هم می باشد. این وکیل هم می تواند به شما مشاوره بدهد و هم در دادگاه به عنوان وکیل شما حضور یافته و از شما دفاع نماید. در این شرایط بهترین وکیل در کرج می تواند به شما کمک نماید.

یکی از مهم ترین ویژگی های مشاور حقوقی تخصص و دانش اوست. مشاور باید در تمام زمینه های حقوقی دارای اطلاعات کامل و دقیق باشد. وی باید مطالعات مستمر در زمینه حقوق و قوانین حقوقی کشور داشته باشد تا همیشه اطلاعاتوی به روز باشد. سابقه طولانی مشاوره هم از عوامل موثر در موفقیت یک مشاور حقوقی است. بهترین مشاور حقوقی در تهران باید یک دفتر مشاوره مناسب داشته باشد و همیشه ظاهر مرتب و در شان یک حقوق دان داشته باشد. 

داشتن صبر و حوصله از دیگر خصوصیات مهم یک مشاور حقوقی کرج است. برای یافتن راه حل هر مشکلی باید ابتدا مشکل را به طور کامل درک کرد. به همین دلیل نیاز است که یک مشاور با دقت و حوصله به تمام سخنان موکل گوش فرا دهد. در این شرایط موکل هم می تواند با آرامش موضوع را با جزئیات برای وکیل توضیح دهد. مشاور هم با دانستن کلیه نکات مهم راحت تر می تواند راه حل متناسب با آن را بیابد. بهترین وکیل در کرج و تهران دارای این ویژگی ها بوده و می تواند در مسیر پرونده در کنار شما باشد.

مشاوره حقوقی فوری + تضمین بهترین کیفیت مشاوره + حق الوکاله مناسب و اقساطی

هزینه بهترین وکیل در کرج

یکی از موارد مورد توجه کسانی که درگیر دعاوی حقوقی می شوندو قصد مراجعه به وکیل را دارند، هزینه وکالت است. بسیاری از اشخاص ممکن است به دلیل همین هزینه ها، از مراجعه به وکیل خودداری کنند. همین موضوع سبب می شود که دچار خسارت های بیش تری شوند. لازم است بدانیم مبلغی که برای گرفتن وکیل هزینه می کنیم نسبت به ضررهای که ممکن است متوجه ما شود بسیار کم تر است.

دست مزد وکیل  خوب کرج ، مقدار ثابت و تعریف شده ای نیست. این میزان به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل دانش و تخصص وکیل است. طبیعتا هر چه وکیل با تجربه تر باشد و میزان موفقیت او در پرونده های مختلف بیش تر باشد، دست مزد بیش تری دارد. علاوه بر این موضوع نوع پرونده و دعوا هم در حق الزحمه وکیل موثر است. پرونده هایی که ساده هستند و به سادگی به نتیجه می رسند هزینه کم تری را به موکل تحمیل می کنند. از سوی دیگر، پرونده های پیچیده تر سخت تر به نتیجه می رسند و مسلما وکیل دست مزد بیش تری را دریافت می نماید.

زمان مراجعه به وکیل هم در مبلغی که موکل پرداخت می کند بی تاثیر نیست. ممکن است موکل در همان ابتدای تشکیل پرونده به وکیل مراجعه نمایدو فرد دیگری در نیمه راه دادرسی پرونده تصمیم به مراجعه به وکیل کرج می گردد. هر کدام از این شرایط مستلزم پرداخت هزینه های مختلفی است.

وکیل آنلاین چت رایگان کرج

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه

شماره موبایل وکیل رایگان کرج

مشاوره وکیل تلفنی رایگان 24 ساعته کرج

مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان البرز

مشاوره حقوقی صلواتی

مشاوره حقوقی تلفنی کرج

مشاوره حقوقی تلفنی مهرشهر کرج

مشاوره حقوقی تلفنی کیانمهر کرج

مشاوره حقوقی تلفنی گلشهر کرج

 

مشاور حقوقی خوب در کرج

 

وکیل طلاق کرج

وکیل زن محدوده کرج
بهترین وکیل محدوده کرج
وکیل درجه یک محدوده کرج
وکیل حرفه ای کرج
وکیل کاردان محدوده کرج
وکیل خوب محدوده کرج
وکیل خبره محدوده کرج
وکیل متبحر محدوده کرج
وکیل منصف محدوده کرج
وکیل دلسوز محدوده کرج
وکیل حاذق محدوده کرج
وکیل ماهر محدوده کرج
بهترین مشاور حقوقی در کرج
مشاور حقوقی حاذق در کرج
بهترین وکیل مهریه و طلاق در کرج
حرفه ای ترین وکیل ملکی کرج
بهترین وکیل خانواده در کرج
وکیل پایه یک دادگستری کرج
بهترین وکیل ملک کرج
بهترین وکیل مهریه در  کرج نی نی سایت

وکیل خوب برای طلاق کرج نی نی سایت
بهترین وکیل ملکی کرج نی نی سایت
بهترین وکیل کرج
وکیل ازدواج کرج
وکیل خانواده در کرج
بهترین وکیل حقوقی کرج
بهترین وکیل ثبتی کرج
بهترین وکیل کیفری کرج
بهترین وکیل خانواده کرج
بهترین وکیل انحصاروراثت کرج
وکیل با تجربه آقا در کرج
وکیل با تجربه زن در کرج
وکیل متخصص طلاق در کرج
وکیل منصف در کرج

موسسه حقوقی در کرج

معروف ترین وکیل کرج

بهترین وکیل خانواده در کرج

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل مهریه در کرج

وکیل خانم برای طلاق کرج

بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج

وکیل خوب برای طلاق در کرج

هزینه وکیل برای طلاق توافقی در کرج

 

قاضی وکیل پایه یک دادگستری کرج

اسامی وکلای زن کرج
اسامی وکلای مرد در کرج
وکیل کرج گوهردشت
وکیل در کرج خیابان طالقانی
وکیل کرج مشاوره رایگان
وکیل در کرج آزادگان

مشاوره رایگان با وکیل در کرج
بهترین وکیل کرج نی نی سایت

بهترین وکیل ملکی در کرج نی نی سایت
وکیل خوب برای طلاق در کرج نی نی سایت

شماره وکیل در کرج

وکیل طلاق خوب در کرج

حرفه ای ترین وکیل مهریه در کرج

وکیل خانواده در مهرشهر کرج

بهترین وکیل حقوقی مهرشهر کرج

بهترین وکیل ثبتی مهرشهر کرج

بهترین وکیل کیفری مهرشهر کرج

بهترین وکیل خانواده مهرشهر کرج

بهترین وکیل انحصاروراثت مهرشهر کرج

وکیل با تجربه آقا در مهرشهر کرج

وکیل با تجربه زن در مهرشهر کرج
بهترین وکیل حقوقی کیانمهر کرج

بهترین وکیل ثبتی کیانمهر کرج

بهترین وکیل کیفری کیانمهر کرج

بهترین وکیل خانواده کیانمهر کرج

بهترین وکیل انحصاروراثت کیانمهر کرج

وکیل با تجربه آقا در کیانمهر کرج

وکیل با تجربه زن در کیانمهر شهر کرج

بهترین وکیل حقوقی فردیس کرج

بهترین وکیل ثبتی کیانمهر کرج

بهترین وکیل کیفری فردیس کرج

بهترین وکیل خانواده فردیس کرج

بهترین وکیل انحصاروراثت فردیس کرج

وکیل با تجربه آقا در فردیس کرج

وکیل با تجربه زن در کیانمهر فردیس کرج

//

لیست وکلای فردیس کرج
وکیل خوب برای طلاق در فردیس
شماره تلفن وکیل در فردیس
وکیل خانم در فردیس کرج
وکیل پایه یک دادگستری فردیس کرج
مشاوره حقوقی رایگان فردیس
وکیل طلاق در فردیس کرج
وکیل خانواده در فردیس

لیست وکلای فردیس کرج
شماره تلفن وکیل در فردیس
وکیل طلاق در فردیس کرج
مشاوره حقوقی رایگان فردیس
وکیل خوب برای طلاق در فردیس
وکیل ملکی در فردیس کرج
وکیل پایه یک کرج

وکیل ملکی در مهرشهر کرج

وکیل در کیانمهر کرج

وکیل با تجربه زن در البرز

بهترین وکیل حقوقی البرز

بهترین وکیل ثبتی البرز

بهترین وکیل کیفری البرز

بهترین وکیل خانواده البرز

بهترین وکیل انحصاروراثت البرز

وکیل با تجربه آقا در البرز

وکیل با تجربه زن در البرز

اسامی وکلای استان البرز
بهترین وکلای البرز
وکیل مهریه مجرب در البرز
مجرب ترین وکیل مهریه در البرز
وکیل مهریه کاربلد در البرز
وکیل مهریه کارکشته در البرز
وکیل مهریه کاردان در البرز
وکیل مهریه زبده در البرز

بهترین وکیل حقوقی عظیمیه کرج

بهترین وکیل ثبتی عظیمیه کرج

بهترین وکیل کیفری عظیمیه کرج

بهترین وکیل خانواده عظیمیه کرج

بهترین وکیل انحصاروراثت عظیمیه کرج

وکیل با تجربه آقا در عظیمیه کرج

بهترین وکیل حقوقی گلشهر کرج

بهترین وکیل ثبتی گلشهر کرج

ماهر ترین و بهترین وکیل کیفری گلشهر کرج

حرفه ای ترین و بهترین وکیل خانواده گلشهر کرج

بهترین وکیل انحصاروراثت گلشهر کرج

وکیل با تجربه آقا در گلشهر کرج

وکیل با تجربه زن در گلشهر کرج
بهترین وکیل در البرز
بهترین وکیل در عظیمیه
بهترین وکیل در قلمستان
بهترین وکیل در اسلام آباد
بهترین وکیل در مصلای کرج
بهترین وکیل دربلوار هفت تیر
بهترین وکیل در کیانمهر
بهترین وکیل در مهرشهر
بهترین وکیل در گلشهر
بهترین وکیل در فردیس، ملارد، مارلیک، قزلحصار، درختی، باغستان، شاهین ویلا، گوهردشت ، مهرویلا، حصار، شهرک جهان نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا