ایرلاین هادانستنی های سفر

خرید بلیط هواپیما قشم ایر Qeshm Air با بهترین قیمت

هواپیما قشم ایر Qeshm Air

قشم ایر فعالیت خود را سال 1372 ابتدا با دو فروند هواپیمای اجارهای و با نام «فراز قشم» آغاز کرد. اما سالهای آتی با اجاره هواپیماهای پهن پیکر توانست شبکه پروازی خود را با پرواز به دبی و سایر شهرهای ایران گسترش دهد. شرکت هواپیمایی قشم پس از 10 سال فعالیت مستمر سال 1388 به شرکت “هولدینگ توسعه سورینت قشم” واگذار میشود و پس از آن سال 1391 با تغییر نام به «هواپیمایی قشم» فعالیت خود را به طور رسمی آغاز میکند.

قشم ایر به بسیاری از شهرهای داخلی از جمله بوشهر، مشهد، یزد، تبریز، اصفهان، رشت و ارومیه از فرودگاه مهرآباد و مقاصد بین المللی مثل باکو، باتومی، جده، قونیه، دبی، بروکسل و هامبورگ از فرودگاه امام خمینی پرواز دارد. قطب های اصلی هواپیمایی قشم؛ فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه بین المللی مهرآباد در تهران و فرودگاه دیرستان در جزیره قشم است همچنین فرودگاه بین المللی کیش به عنوان قطب دوم انتخاب شده است.

راهنمای خرید بلیط هواپیما قشم ایر

برای خرید بلیط هواپیما قشم ایر، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای قشم ایر برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای قشم ایر ، انواع بلیط ارزان قشم ایر و بلیط لحظه آخری قشم ایر نیز برای شما نمایش داده می شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط قشم ایر را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.

خرید بلیط هواپیما قشم ایر
خرید بلیط هواپیما قشم ایر

بلیط هواپیما قشم ایر

بلیط هواپیما قشم ایر با تعدد قابل توجه در پروازهای داخلی و خارجی، گزینه اول بسیاری از مسافران است. چرا که این افراد پرواز قشم ایر را با توجه به امکانات و آرامشش نسبت به سایر پروازها ترجیح می‌دهند. ضمن اینکه قیمت بلیط قشم ایر مناسب و به‌صرفه است. علاوه بر پروازهای داخلی، بلیط خارجی قشم ایر برای 27 مقصد بین‌المللی در دسترس شماست.

قیمت بلیط هواپیما قشم ایر

قیمت پرواز قشم ایر به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به طول مسیر، زمان سفر، کلاس پروازی، کلاس نرخی و… اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت روز بلیط، مبدا و مقصد مورد نظر خود را در گلبال تندیس جستجو کنید.

 قیمت پروازهای قشم ایر
قیمت پروازهای قشم ایر

بلیط چارتر هواپیمایی قشم ایر

برای کسانی که به دنبال بلیط با قیمت مناسب می‌گردند، بلیط چارتر هواپیمایی قشم ایر پیشنهاد می‌شود. برای خرید بلیط چارتر قشم ایر، پس از اینکه در گلبال تندیس پروازها را به قشم ایر محدود کردید، این بار از فیلتر چارتر استفاده کنید. در این مرحله پروازهای چارتر قشم ایر را مشاهده خواهید کرد. پس از پرداخت هزینه خرید بلیط چارتر هواپیمایی قشم ایر به پایان می‌رسد.

بلیط سیستمی هواپیمایی قشم ایر

اما همیشه هم بلیط چارتر راه‌حل ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر نیست. مثلا اگر در سفر کودک همراهتان است، با خرید بلیط سیستمی هزینه کمتری برای او می‌پردازید. بنابراین پیش از سفر این موارد را در نظر بگیرید. خرید بلیط هواپیما سیستمی قشم ایر با توجه به قیمت مناسب و دردسر کمتر برای استرداد، انتخاب به‌صرفه‌ای برای شما است.

بلیط لحظه آخری هواپیمایی قشم ایر

با خرید بلیط لحظه آخری هواپیمایی قشم ایر، هزینه سفرتان کاهش پیدا می‌کند. بلیط لحظه آخری بلیطی است که تا زمان نزدیک به پرواز پر نشده است. بنابراین اگر قصد دارید با بلیط لحظه آخری هواپیمایی قشم ایر به سفر بروید، در روزها و ساعات آخر از خرید بلیط مطمئن خواهید شد.

بلیط ارزان هواپیمایی قشم ایر

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما ارزان هواپیمایی قشم ایر را برای سفرتان بخرید، همان طور که اشاره شد، دو گزینه بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری پیش روی شماست. علاوه بر این انتخاب زمان سفر هم مهم است. اگر در زمان پرسفر بخواهید بلیط بخرید، باید منتظر بلیط‌های گران‌تر باشد. اما در زمان‌های کم سفر احتمال پیدا کردن بلیط ارزان هواپیمایی قشم ایر بیشتر می‌شود.

بلیط ارزان هواپیمایی قشم ایر

دریافت آنلاین کارت پرواز قشم ایر

دریافت آنلاین کارت پرواز هنوز برای مسافران قشم ایر فراهم نشده است و مسافران برای دریافت کارت پرواز خود باید به کانترهای مخصوص پروازهای هواپیمایی قشم مراجعه کنند.

کیفیت هواپیمایی قشم ایر

احتمالا اطلاع از کیفیت هواپیمایی قشم ایر برای افرادی که قصد سفر با این ایرلاین را دارند، مهم است. هواپیماهای قشم ایر سر و صدا چندانی ندارند، در بیشتر موارد هم صندلی‌هایشان نو و راحت است. ضمنا برخورد گرم پرسنل و پذیرایی صمیمانه آنها کمک می‌کند تا مسافران احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

کلاس های پروازی هواپیمایی قشم ایر

1) بیزنس کلاس: بیزینس کلاس قشم ایر فقط در چند پرواز بین‌المللی وجود دارد. صندلی‌های این کلاس پروازی نسبت به اکونومی کلاس بزرگتر و راحت‌تر هستند تا مسافران آرامش بیشتری در مسیرهای پروازی به خصوص پروازهای طولانی مدت داشته باشند.

2) اکونومی کلاس: قشم ایر در پروازهای داخلی برای مسافران خود اکونومی کلاس را فراهم کرده است که در این کلاس پروازی؛ صندلی‌های عادی همراه با یک وعده غذای رایگان برای مسافران در نظر گرفته شده است.

پروازهای هواپیمایی قشم ایر
پروازهای هواپیمایی قشم ایر

پروازهای داخلی هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی قشم ایر در طول هفته پروازهای زیادی را به بیشتر شهرهای ایران در برنامه پروازی خود دارد. اگر قصد سفر با پرواز قشم ایر را دارید مسیر پروازی مورد نظر خود را از لیست پروازهای داخلی قشم ایر انتخاب کنید و سپس با تعیین تاریخ رفت و برگشت خود، می توانید لیستی از پروازهای هواپیمایی قشم ایر را به ترتیب از ارزانترین بلیط هواپیما مشاهده نمایید. پروازهای داخلی هواپیمایی قشم ایر شامل پروازهای لحظه آخری قشم ایر، پروازهای چارتری قشم ایر، پروازهای نرخ ویژه قشم ایر و پروازهای سیستمی قشم ایر می باشد. بلیط برخی از مسیرهای داخلی هواپیمایی قشم ایر که می توانید از طریق وبسایت گلبال تندیس خریداری نمایید عبارتند از :

پروازهای خارجی هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی قشم ایر علاوه بر پروازهای داخلی، در ایام هفته پروازهایی به مقاصد خارجی نیز در برنامه پروازی خود دارد. مقاصد خارجی پروازهای هواپیمایی قشم ایر برخی از شهرهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه را شامل می شود. بلیط پروازهای دبی را همچنین می توانید با هواپیمایی ایرعربیا خریداری کنید. بلیط مسیرهای خارجی هواپیمایی قشم ایر که می توانید از طریق وبسایت گلبال تندیس خریداری نمایید عبارتند از :

جریمه کنسلی بلیط هواپیما|استرداد بلیط هواپیما قشم ایر

ایرلاین شناسه نرخی تا 12 ظهر 3 روز قبل از پرواز تا 12 ظهر 1 روز قبل از پرواز از ساعت 12 ظهر روز قبل تا 2 ساعت قبل پرواز از 2 ساعت قبل از پرواز به بعد
قشم ایر A,R,Y %30 %40 %60 %70
V,M,Q,K,N %40 %50 %60 %70
D,U,L %100 %100 %100 %100

ناوگان هواپیمایی قشم ایر

در حال حاضر این شرکت با استفاده از ناوگان‌های مختلف و با بهره‌برداری از هواپیماهای دوربرد و برد متوسط، با ارائه بیش از ۳۰۰۰ صندلی، امکان پرواز به کلیۀ فرودگاه‌های داخل کشور و فرامنطقه‌ ای را دارد. سیستم‌های نوین فروش و بازرگانی و ارائۀ خدمات درون‌پروازی متفاوت و با بالاترین استانداردهای کیفی و ایمنی در دستور کار این شرکت قرار دارد. به کارگیری منابع انسانی جوان در کنار نیروهای باتجربه و مطلع از علم روز از مزیت‌های شاخص شرکت هواپیمایی قشم است. آموزش تخصص‌هایی مانند مهندسی و تعمیر و نگهداری هواپیما، خلبانی، بازرگانی، عملیات زمینی و خدمات پرواز با بهترین کیفیت در موسسات آموزشی مورد تایید برای پرسنل شرکت صورت می‌گیرد. هواپیمایی قشم تا این لحظه پروازهایی به ۲۷ مقصد بین‌المللی و ۲۹ مقصد داخلی داشته است. این شرکت دارای ۱۷ فروند هواپیما می‌باشد. در میان این ۱۷ فروند، ۴ فروند فوکر ۱۰۰، پنج فروند ایرباس ۶۰۰-۳۰۰، پنج فروند آر-جی و سه فروند ایرباس ۳۲۰ وجود دارند.

ناوگان هواپیمایی قشم ایر

خدمات هواپیمایی قشم ایر به مسافران

در صورتی که مشکلات تنفسی دارید، هواپیمایی قشم ایر با حداقل ۴۸ ساعت اطلاع قبلی، اكسیژن اضافی در پروازها را برای شما فراهم می‌کند. میهمان‌داران، امکانات لازم جهت استفاده از اکسیژن را نیز برای شما فراهم می‌کنند. البته منابع اكسیژن جدا از تجهیزات كمك‌های اضطراری معمولی كه در هواپیما تعبیه شده است می‌باشد و هزینه اضافی را شامل می‌شود. برای اعلام نیاز به اكسیژن در طول سفر، فرم اطلاعات پزشكی كه توسط پزشك پر شده باشد با ذكر سرعت جریان اكسیژن در هر دقیقه، هنگام رزرو بلیط مورد نیاز است. این منبع اكسیژن فقط داخل هواپیما در اختیار شماست، بنابراین اگر در فرودگاه یا هنگام انتقال به پرواز دیگر نیاز به اكسیژن دارید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید. لازم به ذكر است همراه داشتن دستگاه اكسیژن شخصی و حمل آن به داخل پرواز مجاز نیست و هر مخزن اكسیژنی كه به همراه دارید باید هنگام تحویل بار به مسئول پذیرش مسافر خالی و از فشار باشد.

هواپیمایی قشم ایر در پروازهای خود از ارائه خدمت به مسافرانی كه از تحرك كمی برخوردارند استقبال می‌کند. هواپیمایی قشم تسهیلات و كمك‌‏های ویژه‌‏ای در اختیار چنین مسافرانی قرار می‏‌دهد تا سفری بی‌خطر و لذت‏‌بخش داشته باشند.
علاوه بر هواپیمایی تابان، قشم ایر نیز تسهیلاتی به طور رایگان در اختیار مسافران بیمار و ناتوان قرار می‌‏گیرد عبارتند از: غذاهایی كه برای نیازهای رژیمی خاص در نظر گرفته شده است، كمك به مسافر هنگام سوار و پیاده شدن و در انتقال بین دو پرواز، كمك در حمل و نقل صندلی چرخ‌دار، اسكوترهای سه‌چرخ موتوری و دیگر ابزار حركتی. هواپیمایی قشم ایر، صندلی چرخ‌‏دار یا اسكوتر سه‌چرخ شخصی را در قالب بار به مقصد حمل می‌‏كند. در ازای صندلی چرخ ‌دار و یا وسایل اضافی، مبلغی به عنوان اضافه‏ بار نیز دریافت می‌شود. جهت تسهیل در فراهم شدن خدمات فوق، باید حداقل ۴۸ ساعت قبل از پرواز، درخواست تعیین جا را به شرکت هواپیمایی اعلام نمایید.

در بعضی از ایستگاه‏‌هایی كه فاقد پل سوار شدن هستند، از پلكان استفاده می‏شود. اگر قادر به بالا رفتن و پایین آمدن از پلكان نیستید، باید هواپیمایی را مطلع سازید تا امکانات لازم را برای شما فراهم آورد. در بعضی از ایستگاه‌ها مانند مهرآباد یا فرودگاه امام خمینی، ماشین‌های ویژه‌‏ای در نظر گرفته شده است كه شما را با صندلی چرخ‏‌دارتان سوار هواپیما می‏‌نماید.

داخل هواپیما قشم ایر

قوانین حمل بار شرکت هواپیمایی قشم ایر

قوانین حمل بار ایرلاین قشم ایر دقیقا مطابق مواردی که روی بلیط مسافران نوشته شده است، در طول پروازهای این شرکت رعایت می‌شود. قوانیـن وسایل ممنوعه در پرواز جز مواردی است که مسافران باید حتما نسبت به آن آگاه باشند. تامین امنیت پرواز و به طور کلی ایمنی مسافران جز وظایف شرکت هواپیمایی قشم ایر است، ورود برخی وسایل و اجسام به هواپیماهای شرکت قشم ایر ممنوع است که اصطلاحا به آنها وسایل غیر مجاز در هواپیما گفته می‌شود.

ورود انواع اشیا تیز و برنده، لوازم یدکی، دخانیات، مایعات، اسلحه گرم و جنگ‌افزار، تجهیزات غواصی و سرنگ برای استفاده پزشکی به داخل هواپیماهای شرکت هواپیمایی قشم ایر ممنوع است و در صورتی که مسافران هر کدام از این وسایل را همراه خود داشته باشند از سوار شدن به هواپیما منع می‌شوند. همچنین مسافران باید قبل از آماده کردن چمدان خود به وزن بار مجاز برای هر مسافر که روی بلیط آنها درج شده هم دقت کنند و چمدان خود را بر اساس وزن مجاز پر کنند تا در فرودگاه مجبور به پرداخت هزینه اضافه بار نشوند.

میزان بار مجاز در پروازهای ایرلاین قشم ایر چقدر است؟

میزان بار مجاز برای هر مسافر پرواز قشم ایر با توجه به کلاس پروازی درج شده روی بلیط متغیر است، مسافران پروازهای قشم ایر که بلیط اکونومی تهیه کرده‌اند، مجاز به حمل یک چمدان استاندارد با حداکثر وزن ۲۰ کیلوگرم هستند و برای مسافران کلاس پروازی بیزینس وزن بار مجاز در پروازهای شرکت هواپیمایی قشم ایر ۳۰ کیلوگرم است. طبق قوانین حمل بار شرکت هواپیمایی قشم ایر وزن لوازم مجاز همراه مسافر برای ورود به کابین هواپیما نباید بیشتر از ۵ کیلوگرم باشد و ابعاد وسایل هم حداکثر باید ۵۵ در ۴۰ در ۲۰ سانتی متر باشد.

مسافران ایرلاین قشم ایر اجازه دارند اقلامی همچون چتر، عصا، پالتو، شال، پتو، کیف دستی مردانه یا زنانه، دوربین عکاسی یا شکاری کوچک، یک لپتاپ، ویلچر یا عصای بیمار، گهواره و غذای کودک و چند کتاب یا مجله را همراه خود به داخل هواپیما بیاورند. همچنین طبق قوانین حمل بار مجاز و اضافه بار در شرکت هواپیمایی قشم ایر جریمه برای اضافه بار بر اساس هر یک کیلوگرم اضافه تر از مقدار تعیین شده روی بلیط مسافر محاسبه شده و از مسافران مبلغ جریمه دریافت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا