ایرلاین هاایرلاین های ایراندانستنی های سفر

خرید بلیط هواپیما ایران ایرتور iran airtour airlines (معرفی، قوانین و خطوط پروازی آن)

شرکت هواپیمایی ایران ایر Iran Airtour

شرکت هواپیمایی ایران ایر تور یکی از ایرلاین های بخش خصوصی فعال در کشور است که توسط ایران ایر راه اندازی گردیده است. هدف اصلی تاسیس هواپیمایی ایران ایر تور، توسعه روند فعالیت های گردشگری و زیارتی داخل و خارج از ایران بوده است. شرکت هواپیمایی ایران ایر تور در راستای تلاش مداوم حول محور گردشگری و سفرهای زیارتی توانست بیش از 55 درصد از مسافران حج را در سالهای اخیر جابجا کرده و بسلامت برگرداند.

ناوگان هواپیمایی ایران ایر تور شامل 12 فروند هواپیمای مسافربری است که به 24 مقصد مختلف در ایران و دنیا پرواز می کنند.
شرکت هواپیمایی ایران ایر تور در ابتدا کار خود را در سال 1361 با تورهای منظم مشهد مقدس آغاز کرد و دو سال بعد از آن اقدام به توسعه تورها به سایر کشورهای دنیا از جمله تورهای دبی، شارجه، چین، هند، کوالالامپور و سنگاپور نمود. هواپیمایی ایران ایرتور دارای 3 دفتر در 3 شهر مختلف تهران، مشهد و تبریز است.

خرید بلیط هواپیما ایران ایرتور

خرید بلیط هواپیما ایران ایرتور مانند همه ایرلاین‌های داخلی در سایت گلبال تندیس امکان‌پذیر است. برای خرید و استعلام بلیط هواپیما ایرتور کافی‌ست مبدا، مقصد و تاریخ پرواز (یک طرفه یا دوطرفه) خود را مشخص کنید و فرایند جست‌وجو را به ما بسپارید؛ در زمان کوتاهی تمام پروازهای موجود برای تاریخ موردنظرتان را نمایش می‌دهیم. حالا دیگر انتخاب با شماست که بلیط هواپیما ایرتور را برای سفرتان انتخاب کنید یا شرکت دیگری را ترجیح بدهید، اما گلبال تندیس همیشه بهترین‌ها و ارزان‌ترین‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد و خرید بلیط هواپیما ایرتور هم یکی از پیشنهادهای همیشگی ما برای شماست.

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما ایران ایرتور

 

قیمت بلیط هواپیما ایران ایرتور

از نظر هزینه هم قیمت بلیط پروازهای مختلف هواپیمایی ایران ایر تور به عوامل مختلفی بستگی دارد. زمانی که مسافران بلیط مورد نظر سفر خود را خریداری می کنند، اینکه در تعطیلات رسمی و تابستان باشد یا ایام کم مسافرت سال قیمت بلیط متفاوت است. کلاس پروازی هم از دیگر عوامل موثر در هزینه بلیط پرواز هواپیمایی ایران ایر تور است. چارتر یا سیستمی بودن پرواز، تعداد صندلی های باقی مانده، توقف داشتن در مسیر، میزان تقاضا برای بلیت هواپیما در تاریخ مورد نظر و روز انتخابی برای خرید بلیط نیز از جمله مواردیست که قیمت پروازهای ایرلاین هواپیمایی ایران ایر تور را متغیر می کند.
خرید بلیط هواپیما ایران ایرتور iran airtour airlines

بلیط سیستمی هواپیمایی ایران ایرتور

اما همیشه هم بلیط چارتر بهترین انتخاب نیست. گاهی اوقات مانند ایام پرسفر بلیط سیستمی گران‌تر از بلیط چارتر نیست. بنابراین با خرید بلیط سیستمی هواپیمایی ایران ایرتور خریدی منطقی خواهید داشت. برای پیدا کردن این بلیط‌ ها، گزینه سیستمی را در گلبال تندیس انتخاب کنید و بقیه مراحل هم که مثل قبل است.

 

بلیط چارتری و لحظه آخری هواپیمایی ایران ایرتور

بلیط هواپیما چارتری و لحظه آخری ارزان یکی از پرفروش‌ترین خدمات گلبال تندیس است که مورد توجه مسافران بسیاری قرار گرفته است. تعداد متقاضیان خرید بلیط هواپیما، بازه زمانی پرواز (ایام پیک سفر، روزهای تعطیلات و ایام کم سفر سال) و تعداد صندلی‌های خالی هواپیما مهم‌ترین عواملی هستند که در تعیین قیمت بلیط هواپیما چارتری و لحظه آخری نقش دارند. بلیط لحظه آخری هواپیما نوعی بلیط چارتری‌ست که با نزدیک شدن به زمان پرواز، معنا پیدا می‌کند. در واقع چارتر کننده به دلیل اینکه تعداد صندلی‌های باقیمانده از پرواز را به فروش برساند، تصمیم به فروش بلیط‌ های لحظه آخری می‌گیرد.

قیمت بلیط‌های چارتری و لحظه آخری در شرایطی متأثر از عوامل گفته شده کاهش یا افزایش دارند. اما در اغلب موارد پرواز چارتر گلبال تندیس به دلیل پایین‌تر بودن قیمت مورد استقبال فراوان مسافران قرار می‌گیرد. اگر روزی سفری بدون برنامه‌ریزی قبلی برایتان اتفاق افتاد و یا قصد انجام سفر مقرون‌به‌صرفه را داشتید، خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از گلبال تندیس بهترین انتخاب پیش روی شماست.

 

خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت ایران ایرتور

برای رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت در گلبال تندیس کافی‌ست در ابتدایی‌ترین گام، گزینه دوطرفه بودن مسیر پرواز را انتخاب کنید. بدین ترتیب پس از وارد نمودن مبدأ و مقصد، تاریخ بلیط رفت و برگشت خود را نیز باید مشخص کرده، تعداد افرادی که در این سفر همراه شما هستند را وارد کرده و سایر مراحل را تا أخذ بلیط طی کنید. بلیط‌های رفت و برگشت همانطور که از نامشان پیداست برای پرواز از یک مبدأ به مقصد و مجدداً بازگشت به مبدأ اولیه خریداری می‌شوند. اگر مدت زمان کوتاهی را برای سفر در نظر دارید، بهتر است برای راحتی کار خود و آسودگی خاطرتان قبل از شروع به سفر، بلیط هواپیما رفت ‌و برگشت را خریداری کنید. گلبال تندیس پروازهای رفت و برگشت داخلی و خارجی را با ارزان‌ ترین قیمت و آسان‌ترین پرترددترین مسیرهای پروازی ایران برای شما ارائه می‌دهد.

 

بلیط ارزان هواپیمایی ایران ایرتور

اگر قصد خرید بلیط هواپیما ارزان را دارید، گلبال تندیس بهترین سایت هدف شماست که در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با کمترین قیمت و بهترین کیفیت بلیط خود را خریداری کرده و به مقصد مورد نظرتان سفر کنید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما از گلبال تندیس یک راه عالی برای پیدا کردن بلیط‌های هواپیما مختلف با امکانات متنوع و قیمت‌های ارزان است که منجر به بهترین تجربه خرید آنلاین بلیط هواپیما، برای‌تان می‌شود.

 

صدور کارت پرواز آنلاین هواپیمایی ایران ایرتور

در حال حاضر امکان دریافت کارت پرواز هواپیمایی ایران ایرتور به صورت آنلاین وجود ندارد و برای دریافت کارت پرواز بایستی به فرودگاه مراجعه شود.

راهنمای انتخاب صندلی در پرواز ایران ایرتور

با استفاده از سامانه انتخاب صندلی فرانگر برای بلیط هواپیما سیستمی یا چارتر می توانید قبل از پرواز و پس از رزرو بلیط، صندلی خود را انتخاب کنید. برای این منظور کافیست وارد لینک http://onlinecheckin.ir شده و سپس به یکی از روش های زیر، صندلی خود را انتخاب کنید:

  • ورود از طریق شماره پرواز + کد ملی: آسان ترین روش انتخاب صندلی هواپیما برای مسافران نیز همین روش می باشد. پس از خرید بلیط، شماره پرواز بر روی فایل چاپی آن درج می شود. دقت فرمائید که شماره ملی نیز می بایست متعلق به مسافر باشد نه شخصی که بلیط را خریداری کرده است.
  • ورود از طریق شماره پرواز و شماره تیکت: این اطلاعات بر روی بلیط درج شده است.
  • ورود از طریق شماره پرواز + شماره رفرنس: این اطلاعات بر روی بلیط درج شده است.

اگر بلیط هواپیما خود را از وب سایت گلبال تندیس خریداری کرده باشید، پس از انتخاب و پرداخت هزینه بلیط، فایل چاپی آن که شامل مشخصات بالا می شود در دسترس مسافر قرار می گیرد. چنانچه به راهنمایی بیشتر نیاز دارید نیز کافیست با شماره تلفن 02122008882 (پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته) تماس بگیرید.

 

کلاس های پروازی هواپیمایی ایران ایر تور

یکی از سوالاتی که برای مسافران گرامی پیش می‌آید، این است که کدام یک از کلاس های پروازی ایران ایر تور بهتر از بقیه است. نکته ای که باید درباره این کلاس ها بدانید این است که هر کدام از آن ها مناسب گروه خاصی از مسافران است. به عنوان مثال اگر هدف شما تنها رسیدن به مقصد در کمترین زمان باشد، میتوانید کلاس نرخی O را تهیه کنید اما اگر امکانات حین سفر برای شما اهمیت بالایی دارد، میتوانید از کلاس پروازی R استفاده کنید. تمام کلاس های پروازی هواپیمایی ایران ایرتور برای صدور بلیت به قرار زیر است:

  • کلاس نرخی O (ارزان‌ترین کلاس پروازی)
  • کلاس نرخی H
  • کلاس نرخی B (کلاس بیزنس)
  • کلاس نرخی Y
  • کلاس نرخیV (امکان استرداد وجه)
  • کلاس نرخی S
  • کلاس نرخی R (گرانترین کلاس پروازی)

ناوگان شرکت هواپیمایی ایران ایر تور

ناوگان هواپیمایی ایران ایر تور در حال حاضر مجهز به ۱۲ فروند هواپیما مسافربری است و یکی از بهترین و بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی داخل کشور محسوب می‌شود، ناوگان هوایی شرکت ایران ایر تور مجهز به ۴ فروند ایرباس ۶۰۰-۳۰۰، دو فروند هواپیما ایرباس ۳۱۰ و یک فروند ایرباس ۳۱۰ و پنج فروند هواپیما بوئینگ MD است. نوع هواپیماها بر اساس مسافت و تعداد مسافران در این شرکت هوایی انتخاب می‌شود، طراحی کابین و صندلی‌های هواپیماهای ایران ایر تور دقیقا مطابق با استانداردهای بین المللی است تا مسافران سفر راحت و دلچسبی را داشته باشند. مدیران ایران ایر تور به منظور توسعه برد پروازهای خود به دنبال خرید هواپیماهای جدید و تجهیز ناوگان هوایی خود در سال‌های آینده است.

ناوگان شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
ناوگان شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
  • ایرباس A300-600 یکی از بزرگترین هواپیماهای مورد استفاده در صنعت مسافربری ایران است که شرکت هواپیمایی ایران ایر تور چهار فروند از این هواپیما را در ناوگان هوایی خود دارد. ظرفیت این هواپیما ۲۸۰ مسافر در هر پرواز است و برای مسیرهای داخلی و خارجی از این مدل هواپیما استفاده می‌شود.
  • ایرباس A320 یکی از هواپیماهای مورد استفاده در این شرکت هواپیمایی است که برای مسیرهای داخلی و پروازهای خارجی منطقه‌ای این شرکت هواپیمایی استفاده می‌شود، ظرفیت این هواپیما در هر پرواز ۱۷۳ مسافر است.
  • ایرباس A310 یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای شرکت هوایی ایران ایر تور است که در شرکت ایرباس فرانسه ساخته شده و این ایرلاین در حال حاضر دو فروند از این هواپیما را در ناوگان هوایی خود برای جا به جایی مسافران دارد. این هواپیما با سرعت ۸۷۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و در هر پرواز گنجایش ۱۸۰ مسافر را دارد.
  • بوئینگ مک ‌دانل داگلاس MD80 جز مدل‌هایی است که در ایران ایر تور ۵ فروند از آن موجود است و برای جا به جایی مسافران در مسیرهای داخلی و خارجی از آن استفاده می‌شود. این هواپیما گنجایش حداکثر ۱۶۳ مسافر را در هر پرواز دارد و با سرعت ۹۲۵ کیلومتر در ساعت پرواز می‌کند.

پروازهای داخلی هواپیمایی ایران ایرتور

هواپیمایی ایران ایرتور در طول هفته پروازهای زیادی را به بیشتر شهرهای ایران در برنامه پروازی خود دارد. اگر قصد سفر با پرواز ایران ایرتور را دارید مسیر پروازی مورد نظر خود را از لیست پروازهای داخلی ایران ایرتور انتخاب کنید و سپس با تعیین تاریخ رفت و برگشت خود، می توانید لیستی از پروازهای هواپیمایی ایران ایرتور را به ترتیب از ارزانترین بلیط هواپیما مشاهده نمایید. پروازهای داخلی هواپیمایی ایران ایرتور شامل پروازهای لحظه آخری ایران ایرتور، پروازهای چارتری ایران ایرتور، پروازهای نرخ ویژه ایران ایرتور و پروازهای سیستمی ایران ایرتور می باشد. بلیط مسیرهای داخلی هواپیمایی ایران ایرتور که می توانید از آژانس هواپیمایی گلبال تندیس خریداری نمایید عبارتند از:

پروازهای خارجی هواپیمایی ایران ایرتور

هواپیمایی ایران ایرتور علاوه بر پروازهای داخلی، پروازهایی به مقاصد خارجی نیز در برنامه پروازی خود دارد. مقاصد خارجی پروازهای هواپیمایی ایران ایرتور عمدتا شامل برخی شهرهای ترکیه می باشد. بلیط مسیرهای خارجی هواپیمایی ایران ایرتور که می توانید از طریق وبسایت گلبال تندیس خریداری نمایید عبارتند از :

شرایط و قوانین خرید بلیط ایران ایرتور

1. مشخصات مسافر: هنگام رزرو بلیط، نام مسافر باید به صورت صحیح با حروف انگلیسی و فارسی و کد ملی (یا شماره‌ی گذرنامه برای مسافرین خارجی) به صورت کامل وارد شود، در صورت مغایرت نام درج شده‌ی مسافر بر روی بلیط با مدرک شناسایی، از پرواز مسافر ممانعت خواهد شد. تنها راه ارتباطی با مسافران برای اطلاع رسانی از طریق تلفن تماس درج شده در زمان خرید است. در صورت درج شماره‌ی اشتباه و یا عدم پاسخگویی به تماس، مسئولیت با خریدار خواهد بود.

 توجه : تمامی آژانس‌های مسافرتی آنلاین و آفلاین باید اطلاعات تماس مسافران را درج کنند، در غیر اینصورت ساین شرکت خاطی در تمامی سیستم‌های فروش شرکت ایران ایرتور بسته و به سازمان هواپیمایی کشوری ارجاع داده می‌شوند.

2. انتخاب رده سنی: در خرید بلیط از شرکت هواپیمایی ایران ایرتور باید به سن مسافر توجه کنید. در سازمان هوایی کشور سه تایپ سن برای مسافران با سه نرخ مختلف در نظر گرفته شده است:الف. نوزاد: مسافر دارای سن بین 7 روز تا 2 سال تمام. این مسافران بدون صندلی یا “NO SEAT” هستند و در هواپیما به آنان صندلی تعلق نمی‌گیرد. ب. کودک: مسافر دارای بین 2 تا 12سال سن تمام. ج. بزرگسال: مسافر دارای بیش از 12 سال سن. در صورت عدم دقت خریدار و اشتباه وارد نمودن رده‌ی سنی، از سوار شدن مسافر به هواپیما ممانعت به عمل می‌آید. نرخ بلیط کودک، معادل 75% درصد نرخ خالص بزرگسال و نرخ نوزاد معادل 10% درصد نرخ خالص بزرگسال است.

 توجه: بلیط نوزاد حتماً باید به همراه بلیط بزرگسال صادر شود و در صورتی که یک مسافر بزرگسال قصد همراهی دو مسافر نوزاد را داشته باشد، بر اساس ضوابط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور یکی از دو نوزاد با حق رزرو جا کودک تلقی شده و می‌بایست 75% درصد نرخ خالص بزرگسال را برایش پرداخت کرد.

 توجه: مسافرت کودک بدون همراه (مسافران بین 7 تا 12 سال سن تمام)، فقط با شرط تکمیل فرم کودک بدون همراه در فرودگاه و امضای آن توسط ولی و قیّم قانونی کودک و با ارائه‌ی وکالتنامه‌ی رسمی از طرف ولی یا قیّم به شخص ثالث انجام خواهد شد. در صورتیکه مسیر پروازی کودک رفت و برگشتی باشد، به دلیل احتمال عدم حضور ولی در مقصد، تکمیل فرم مربوط جهت برگشت کودک در فرودگاه مبدأ و درج مهر شرکت ایران ایرتور و نام کارمند مهر کننده الزامی است.

3. پرداخت هزینه ی بلیط: خرید بلیت در وب سایت فروش پروازهای سیستمی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور تنها با کارت‌های بانکی عضو شبکه‌ی شتاب امکان پذیر است. پس از انجام پرداخت و تایید آن، رزرو و خرید قطعی شده و اطلاعات بلیط از طریق پیام کوتاه (SMS) و یا پست الکترونیکی(Email) به خریدار ارسال می‌شود.

توجه: کلاس تجاری در پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، فقط شامل صندلی بیزینسی است و از نظر کترینگ تفاوتی با کلاس اقتصادی ندارد.

4. مدارک شناسایی مسافر: کد ملی مسافر هنگام رزرو باید به صورت صحیح وارد شود. در پروازهای خارجی گذرنامه‌ی مسافرین باید از شروع سفر دارای حداقل 6 ماه اعتبار باشد. مسئولیت صحت اطلاعات و اعتبار مدرک ویزا و گذرنامه در پروازهای خارجی به عهده‌‎ی مسافر است. همراه داشتن مدارک احراز هویت از جمله کارت ملی (پروازهای داخلی)، گذرنامه (در پروازهای خارجی) و روادید (در صورت نیاز) برای صدور کارت پرواز الزامی است.

5. رزرو بلیط های متوالی در پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایرتور: در صورتی که مسافری بخواهد بلیط دو پرواز متوالی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور را تهیه کند، باید برای تمامی پروازهای داخلی باید حداقل 3 ساعت و برای پروازهای بین‌المللی حداقل 8 ساعت بین رسیدن پرواز اول به مقصد و حرکت پرواز دوم فاصله‌ی زمانی در نظر بگیرد. در صورت عدم رعایت این فاصله ی زمانی در هنگام خرید آنلاین، مسئولیت هرگونه خسارت به عهده‌ی شخص مسافر خواهد بود.

خرید بلیت پرواز ایران ایرتور

قوانین و مقررات خرید بلیط برای مسافران با مسائل پزشکی و درمانی

بیمارانی که برای پرواز نیاز به مجوز پزشکی دارند، باید قبل از پرواز، فرم پزشکی را از سایت شرکت هواپیمایی ایران ایرتور دریافت کنند و حداقل 24 ساعت قبل از پرواز به تأیید دکتر معالج خود برسانند و فرم مهر و امضا شده با ذکر تاریخ، توسط پزشک معالج را در زمان دریافت کارت پرواز به همراه داشته و تحویل نمایندهی شرکت دهند. چنانچه نماینده‌ی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در زمان پرواز به هر دلیلی تشخیص دهد سلامتی مسافر یا سایر مسافرین با خطر مواجه می‌شود، می‌تواند از سفر مسافر بیمار ممانعت نماید و شرکت ایران ایرتور متعهد است تمام هزینه‌ی بلیط مسافر بیمار را بازگرداند. در صورت عدم استفاده‌ی همراه مسافر بیمار از پرواز فقط هزینه ی جاماندن از پرواز “NOSHOW”مطابق قوانین استرداد شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، برگردانده خواهد شد.

توجه: بیمارانی که قبل، بعد و در حین پرواز نیاز به کمک داشته باشند، بدون همراه پذیرش نخواهند شد. مواردی که مجاز به پرواز نیستند:

1- نوزادان کمتر از یک هفته از زمان تولد

2- بیماران مبتلا به بیماری مسری و عفونی.

3- بیمارانی که احتمال فوت آن‌ها داخل هواپیما وجود دارد.

4- بیماران روانی غیر قابل کنترل که احتمال به مخاطره انداختن امنیت هواپیما و سایر مسافران توسط ایشان وجود دارد.

5- بانوان باردار فقط در صورتی که شرایط جسمانی طبیعی و مطلوبی داشته باشند در پروازهای با زمان پروازی کمتر از دو ساعت تا پایان هفته‌ی سی‌ام بارداری و در پروازهای با زمان پروازی بیش از 2 ساعت تا پایان هفته‌ی بیست و هشتم بارداری با همراه داشتن گواهی پزشک معالج که سن بارداری و تخمین تاریخ زایمان درج شده باشد می‌توانند پرواز کنند.

توجه: بیماران می بایست داروهای مورد نیاز خود را در طول سفر در داخل کیف دستی خود همراه داشته باشند.

توجه: در پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایرتور امکان خدمت‌رسانی به مسافران با تخت بیمار وجود ندارد و در صورت خرید بلیط بدون اطلاع آژانس، تمام مسئولیت با رزرو گیرنده است. حداکثر تعداد مسافر با ویلچر (ویلچرهای دستی و بدون باتری) در هر پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور 3 نفر است. مسافرانی که قصد استفاده از خدمات ویژه (صندلی چرخ‌دار و…) را دارند، هنگام رزرو بلیط باید فرم درخواست خدمات ویژه را پر کنند.

بار مجاز هواپیمایی ایران ایرتور

میزان بار مجاز برای مسافران هواپیمایی ایران ایرتور به مقصد پروازی و کلاس پروازی انتخابی آنها بستگی دارد. در صورتی که مقدار بار از حد مجاز بیشتر باشد مسافر بایستی در مبدا هزینه اضافه بار را پرداخت کند تا بتواند بار خود را حمل نموده و به کشور مقصد منتقل کند.

بار مجاز هواپیمایی ایران ایرتور برای بلیط کلاس های اکونومی در پروازهای داخلی

حداکثر بار مجاز: 20 کیلوگرم برای هر مسافر و 10 کیلوگرم برای کودکان زیر 2 سال به همراه یک عدد کالسکه تاشو

بار مجاز هواپیمایی ایران ایرتور برای بلیط بیزنس کلاس در پروازهای داخلی

حداکثر بار مجاز: 20 کیلوگرم برای هر مسافر و 10 کیلوگرم برای کودکان زیر 2 سال به همراه یک عدد کالسکه تاشو

بار مجاز هواپیمایی ایران ایرتور برای بلیط کلاس های اکونومی در پروازهای خارجی

حداکثر بار مجاز: 30 کیلوگرم برای هر مسافر و 10 کیلوگرم برای کودکان زیر 2 سال به همراه یک عدد کالسکه تاشو

بار مجاز هواپیمایی ایران ایرتور برای بلیط کلاس های بیزینس در پروازهای خارجی

حداکثر بار مجاز: 30 کیلوگرم برای هر مسافر بزرگسال و 10 کیلوگرم برای کودکان زیر 2 سال به همراه یک عدد کالسکه تاشو

در داخل کابین هواپیما هر مسافر می تواند یک ساک دستی کوچک با خود حمل کند و برای آن نیازی به پرداخت اضافه بار نیست. مسافران می توانند ساک دستی یا کوله پشتی خود را به داخل کابین برده و در محل مخصوص بار در داخل هواپیما قرار دهند. به همراه داشتن هر گونه مواد الکلی مانند ژل و لوسیون و خمیر دندان و نوشیدنی و مواد غذایی مایع و عطر و اسپری به داخل کابین هواپیما ممنوع است.

در صورتی که مسافر حیوان خانگی داشته باشد می تواند با پرداخت هزینه اضافه بار، حیوان خانگی خود را در قسمت بار به مقصد مورد نظر خود ببرد. مبلغ جریمه اضافه بار در پروازهای داخلی و خارجی متفاوت است و در شهر یا کشور مبدا از مسافر دریافت می شود.

ترمینال هواپیمایی ایران ایرتور

اگر از تهران عازم سفر خارجی با هواپیمایی ایران ایرتور هستید، باید به فرودگاه امام خمینی (ره) بروید. اما اگر مقصدتان داخلی است ترمینال هواپیمایی ایران ایرتور از تهران، ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد است.

کنسل کردن بلیط هواپیمای ایران ایرتور

عملیات خرید بلیط در وب‌سایت گلبال تندیس مشمول مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی می باشد و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار ضمن خرید اینترنتی بلیط، متعهد می‌شود که از کلیه‌ی قوانین و مقررات خرید بلیط آگاهی کامل دارد. شرایط استرداد بلیط هواپیما ایرتور نسبت به ساعات مختلف کنسلی متفاوت می باشد. درصورتی که قصد کنسلی بلیط هواپیما ایرتور را دارید می توانید ابتدا جدول زیر را مطالعه کرده و کاملا دقیق میزان جریمه را محاسبه نمایید.

جدول کنسلی پرواز های داخلی ایران ایرتور
کلاس نرخی تا 12 ظهر 3 روز قبل از پرواز تا 12 ظهر 1 روز قبل از پرواز از ساعت 12 ظهر روز قبل تا 5 ساعت قبل از پرواز جا ماندن از پرواز
آکونومی V,M,H،Y %30 %40 %50 %60
بیزینس C %20 %30 %40 %50

 

جدول کنسلی پرواز های بین المللی ایران ایرتور
کلاس نرخی تا 12 ظهر 3 روز قبل از پرواز تا 12 ظهر 1 روز قبل از پرواز از ساعت 12 ظهر روز قبل تا 5 ساعت قبل از پرواز جا ماندن از پرواز
آکونومی V,M,H،Y %30 %40 %50 %60
بیزینس D,J,C %20 %30 %40 %50

پذیرایی در پروازهای ایران ایرتور

شرکت تعاونی کارکنان ایران ایرتور در جهت پیشرفت و توسعه این هواپیمایی به تازگی اقدام به راه اندازی کترینگ اختصاصی در شهر مشهد نموده است . این کترینگ با بهره گیری از نیروهای مجرب و توانا در امور طبخ و بسته بندی سرویس های غذایی قادر به ارائه بیش از 10000 سرویس غذا و میان وعده در روز به پروازهای این ایرلاین را میباشد .

پذیرایی در پروازهای ایران ایرتور
پذیرایی در پروازهای ایران ایرتور

کیفیت هواپیمایی ایران ایرتور

هواپیمایی ایران ایر تور مفتخر به کسب عنوان رتبه‌ ی اول حمل بيشترين تعداد مسافر داخلی در بين ساير شركت‌های هواپيمايی ايران شده است.
پرسنل و کادر حرفه ای پرواز از دیگر امتیازات پروازهای ایرلاین ایران ایر تور است که تجربه ی سفری آرام و بی دغدغه را برای مسافران خود رقم خواهد زد. از نظر پذیرایی و راحتی کلاس های مختلف پروازی در هواپیمایی ایران ایر تور هم جایگاه خوب و و قابل قبولی دارد که طرفداران این شرکت هواپیمایی را به رزرو بلیط از آن ترغیب می کند کیفیت پرواز‌های ایرتور نسبتا خوب است؛ این ایرلاین تاکنون جوایز متعددی برای کیفیت خدمات خود دریافت کرده است.

جوایز و افتخارات کسب شده ایران ایرتور

  • سال ۱۳۷۴ دریافت جایزه بین المللی جهانگردي
  • سال ۱۳۷۵ دریافت تندیس طلائی اروپا
  • سال ۱۳۷۶ کسب تندیس طلائی اروپا
  • سال ۱۳۸۲ دریافت تندیس طلائی هزاره جدید کیفیت اروپا به همراه دیپلم افتخار در پاریس
  • سال ۱۳۹۳ دریافت استاندارد IOSA
  • سال ۱۳۹۵ دریافت مجدد استاندارد IOSA و عضویت در یاتا
  • سال ۱۳۹۶ کم تأخیرترین ایرلاین ایرانی

اطلاعات تکمیلی شرکت هواپیمایی ایران ایر تور(Iran AirTour)

کد یاتا: B9

کد ایکائو: IRB

آدرس وبسایت رسمی: www.iat.aero

تعداد ناوگان هواپیمایی: ۷ فروند

نوع ناوگان هوایی: هواپیمای McDonnell Douglas مدل MD-82-83 با ظرفیت ۱۶۰ نفر

پایگاه اصلی شرکت: فرودگاه بین المللی مشهد

اطلاعات تماس ایرلاین ایران ایر تور

شماره های تماس ضروری ترمینال ۲:

شماره تلفن ایران ایرتور تهران: ۴۴۶۹۰۰۷۷
افسر نگهبان (پلیس): ۶۱۰۲۲۶۶۶
مدیریت ترمینال: ۶۱۰۲۳۲۰۲
اطلاعات پرواز: ۶۱۰۲۳۱۸۹
اورژانس: ۶۱۰۲۳۲۸۰
حراست: ۶۱۰۲۳۰۹۰

دفتر تهران هواپیما ایران ایر تور (دفتر مرکزی)

آدرس: تهران – میدان فلسطین – نرسیده به چهارراه سرپرست – پلاک۵۲۰
کد پستی: ۱۴۱۶۸۹۳۸۸۱
دفتر مدیرعامل: ۸۹۳۱۷۸۰۱
معاونت عملیات: ۸۹۳۱۷۶۰۱
معاونت بازرگانی: ۸۹۳۱۷۷۰۱
معاونت خدمات فرودگاهی: ۸۹۳۱۷۴۵۱
معاونت اداری و پشتیبانی: ۸۹۳۱۷۲۰۱
پشتیبانی خرید آنلاین: ۸۹۳۱۷۷۳۰-۸۹۳۱۷۷۳۱
دفتر فروش: ۸۹۳۱۷۷۰۹ – ۸۹۳۱۷۷۱۰ – ۸۹۳۱۷۷۱۱
امور آژانس ها و نمایندگی ها: ۸۹۳۱۷۷۰۴
فکس مرکزی: ۸۹۳۱۷۰۸۰ ، ۸۹۳۱۷۰۸۲
مدیریت روابط عمومی: ۸۹۳۱۷۸۱۳
مدیریت حراست: ۸۹۳۱۷۵۵۱
آدرس سایت ایران ایرتور: http://www.iranairtours.com

دفتر مشهد ایرلاین ایران ایر تور

تلفن: ۷ – ۳۴۰۰۵۲۵ (۰۵۱۱)
فاکس: ۳۴۰۰۲۵۸ (۰۵۱۱)
دفتر فروش: ۰۵۱۱۸۴۰۶۹۹۹ , ۰۵۱۱۸۴۰۶۳۰۰
دفتر فروش فرودگاه: ۰۵۱۱۳۴۰۰۱۶۴
آدرس: فرودگاه هاشمی نژاد، جنب ترمینال (۲) پروازهای خارجی، دفتر هواپیمایی ایران ایرتور

خدمات فرودگاهی

تهران: ۶۶۰۷۳۱۹۰(۰۲۱) و ۴۴۶۹۰۰۷۷(۰۲۱)
مشهد: ۳۴۰۰۱۶۵(۰۵۱۱) و ۳۴۰۰۲۰۴(۰۵۱۱) و ۳۴۰۰۲۹۷(۰۵۱۱)
شیراز: ۷۲۰۴۳۷۷(۰۷۱۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا