دانستنی های سفر

حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش (هزینه، شرایط و مدارک)

حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش Turkish Airline

حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش، یک تجربهٔ بی‌نظیر و مطمئن برای صاحبان حیوانات خانگی است. هواپیمایی ترکیش به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی جهان، خدمات ویژه‌ای را برای حمل و نقل حیوانات خانگی ارائه می‌دهد. اولویت اصلی هواپیمایی ترکیش در حمل حیوانات خانگی، ایمنی و راحتی آنان است. با همکاری تیم حرفه‌ای و مجرب هواپیمایی، حیوان خانگی شما با کمترین استرس و بهترین شرایط در سفر قرار می‌گیرد. کابینهای حیوانات خانگی در هواپیماهای ترکیش به طور کامل به پذیرش این مسافران ویژه اختصاص داده شده و با تجهیزاتی مانند صندلی‌های ویژه و سیستم تهویه‌ی هوای مجزا، حفاظت و امنیت آنان تضمین می‌شود. برای حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش به راحتی با مراجعه به سایت گلبال تندیس می‌توانید جهت رزرو بلیط پرواز خود و دریافت مجوز برای حمل حیوان خانگی‌‌تان اقدام نمایید.

قوانین حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش

قوانین داخل کابین

حیوانات مجاز سگ‌ها و گربه‌ها و پرنده‌های سبک
ابعاد قفس حداکثر اندازه طول40× عرض30× ارتفاع23
محدودیت سنی حیوان های زیر 10 هفته پذیرش نمی شوند
وزن حداکثر وزن مجموع حیوان و قفسه نباید از 8 کیلو بیشتر شود

همچنین طبق قوانین حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش، صندلی انتخابی مسافر در صورت حمل حیوان در کابین مسافری حتما باید صندلی کنار پنجره باشد.

قوانین قسمت بار

محدودیت در تعداد هر مسافر می تواند حداکثر 3 حیوان خانگی با خود حمل کند.
محدودیت نژادی پذیرش نژادهای American Pitbull, Pitbull, Rottweiler, Doberman Breeds, Dugo Argentino, Mastiff ممنوع می‌باشد
محدودیت نژادهای پوزه کوتاه پذیرش نژادهای پوزه کوتاه مانند: Shih Tzu، French Bulldog، English Bulldog، Chow Chow، Pekingese، Pug و … . همچنین Persian Cat، Himalayan و … . ممنوع می‌باشد.
استفاده از باکس مشترک ماکسیمم 3 حیوانی که سنشان 10 الی 24 هفته باشد و از یک مادر زاییده شده باشند، می توانند در یک باکس باشند. برای حیوانات بالغ در صورتی که هر کدام ماکسیمم 14 کیلوگرم وزن داشته باشند و از یک گونه باشند و سایز مشابه داشته باشند و به هم عادت داشته باشند، امکان قرارگیری در یک باکس برای 2 سگ یا گربه وجود دارد. در صورتی که هر کدام بیش از 14 کیلو وزن داشته باشد باید در باکس جداگانه قرار گیرند.

قوانین قسمت Cargo
کلیه قوانین مشابه مقررات قسمت بار می باشد.

– حمل سگ تا اطلاع ثانوی در مسیر آمریکا ممنوع می‌باشد.

قوانین حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش
قوانین حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ترکیش

حمل و نقل حیوانات خانگی با هواپیمایی ترکیش

در ابتدا نیاز است که در سایت سایت گلبال تندیس ثبت‌نام کنید، سپس اطلاعات و مدارک مورد نظر را که شامل عکس از صفحه اول پاسپورت مسافر است و همچنین اطلاعات مسیر، تاریخ و ساعت پرواز مدنظر را برای کارشناسان فروش پرواز ارسال فرمایید. در ادامه باید حتما نژاد حیوان خانگی و همچنین ابعاد باکس حامل آن و وزن کلی آن به همراه حیوان را نیز اعلام نمایید.

بعد از تایید درخواست حمل از سمت ایرلاین ترکیش، بایستی در قسمت مالی گلبال تندیس حساب کاربری خود را به میزان مبلغ بلیط شارژ کنید. پس از ارسال رزرو از جانب شما در سایت و تایید و شارژ حساب کاربری، بلیط صدور خواهد شد.

هزینه‌های حمل حیوان با هواپیمایی ترکیش

داخل کابین: بر اساس معیار اضافه بار محاسبه می گردد. با در نظر گرفتن حداقل 70 دلار (یعنی اگر محاسبه اضافه بار بر اساس وزن حیوان از 70 دلار کمتر شود، حداقل همان 70 دلار اخذ می گردد و اگر بیشتر شود بر طبق محاسبه وزنی مبلغ اخذ می گردد.)

قسمت بار: بر اساس معیار اضافه بار محاسبه می گردد. با در نظر گرفتن حداقل 140 دلار (یعنی اگر محاسبه اضافه بار بر اساس وزن حیوان از 140 دلار کمتر شود، حداقل همان 140 دلار اخذ می گردد و اگر بیشتر شود طبق محاسبه وزنی مبلغ اخذ می گردد.)
با توجه به اینکه محاسبه مبلغ اضافه بار به ازای هر کیلوگرم با مبدأ و مقصد پرواز متفاوت است. برای استعلام هزینه حمل حیوانات توسط ترکیش قبل پرواز می توان به دفتر مرکزی مراجعه کرد  یا با گلبال تندیس تماس بگیرید.

مدارک حمل حیوان با هواپیمایی ترکیش

• شناسنامه یا گذرنامه حیوان
• اصل برگه پرداخت کرایه حمل
• تکمیل فرم مخصوص درخواست انجام امور موجود زنده
• اصل گواهی معتبر بهداشتی بین‌المللی که از دامپزشکی دولتی کشور مبدا (یا مقصد) صادر می‌شود و تائید کتبی قرنطینه دامپزشکی فرودگاه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا