بهترین وکیل کرمان ⚖️ مشاور حقوقی در کرمان

وکیل دادگستری کرمان

خانم فائزه فیروزی، وکیل پایه یک دادگستری کرمان و مشاور حقوقی در استان کرمان است. ایشان با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی را برای پرونده‌های موکلین خود کسب کند. فائزه فیروزی وکیل کرمان ، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل می باشد و از وکلای خبره کرمان در دعاوی خانواده، کیفری، بانکی، ملکی، حقوقی، طلاق، مهریه، حضانت، انحصار ورثه، ثبتی و … می باشد. خانم فائزه فیروزی با پیش بینی میزان موفقیت به هنگام قبول پرونده، تسلط به جلسات دادرسی و حق الوکاله مقرون به صرفه، جزو بهترین وکیل کرمان حال حاضر به شمار می آیند.

تخصص و مهارت ها:

  • – متخصص در پرونده‌های کیفری از جمله (جرائم منافی عفت، کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، شرب خمر، مواد مخدر، رابطه نامشروع و زنا، فروش مال غیر و..)
  • – متخصص در پرونده‌های حقوقی از جمله (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  • – متخصص در پرونده‌های ملکی از جمله (الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری،شهرداری، دعوای تعدیل اجاره بها و …)
  • – متخصص در پرونده‌های خانواده از جمله (ترک انفاق، مهریه، تمکین، نفقه زوجه و فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت، طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند، حضانت، الزام به ثبت ازدواج و …)
  • امور ثبتی و شرکت‌ها، امور مرتبط با ایرانیان خارج از کشور که در ایران نیاز به وکیل دارند
  • ارائه مشاوره حقوقی حضوری و غیر حضوری
  • تنظیم و نگارش تمامی قراردادها و اوراق قضایی مانند لوایح

آدرس دفتر وکالت در کرمان:

کرمان، خیابان فردوسی، بین کوچه 8و10، مجتمع پارسیان طبقه اول، واحد ۵
بهترین وکیل کرمان - وکیل خانم کرمان

وکیل حقوقی در کرمان

وکیل بین المللی در کرمان

وکیل مالی در کرمان

وکیل اداره کار کرمان

وکیل شرکت در کرمان

وکیل بیمه در کرمان

وکیل بانک در کرمان

وکیل مهاجرت در کرمان

وکیل ارث در کرمان

وکیل ثبتی در کرمان

وکیل مالیات در کرمان

وکیل چک در کرمان

وکیل سفته در کرمان

وکیل انحصار وراثت در کرمان

وکیل خانواده در کرمان

وکیل مهریه در کرمان

وکیل طلاق در کرمان

وکیل طلاق توافقی کرمان

وکیل حضانت در کرمان

وکیل نفقه در کرمان

وکیل تمکین در کرمان

وکیل جهیزیه در کرمان

وکیل اجرت المثل در کرمان

وکیل ورشکستگی در کرمان

وکیل مفاسد اقتصادی در کرمان

وکیل جرایم رایانه ای در کرمان

وکیل دعاوی پیمانکاری کرمان

وکیل رابطه نامشروع کرمان

وکیل ملکی در کرمان

وکیل اراضی در کرمان

وکیل تخلیه ملک کرمان

وکیل شهرداری در کرمان

وکیل سرقفلی در کرمان

وکیل خلع ید در کرمان

وکیل تنظیم سند در کرمان

وکیل رفع تصرف در کرمان

وکیل مطالبه خسارت در کرمان

وکیل قرارداد در کرمان

وکیل زمین در کرمان

وکیل مواد مخدر در کرمان

وکیل فسخ قرارداد در کرمان

وکیل دیوان عدالت اداری در کرمان

وکیل کیفری در کرمان

وکیل امور حسبی​ در کرمان

وکیل کلاهبرداری در کرمان

وکیل جعل در کرمان

وکیل تصادفات در کرمان

وکیل دیه در کرمان

وکیل پولشویی در کرمان

وکیل سایبری در کرمان

وکیل پلیس فتا در کرمان

وکیل جنایی در کرمان

وکیل اختلاس در کرمان

وکیل قتل در کرمان

وکیل سرقت در کرمان

وکیل جرایم پزشکی در کرمان

بهترین وکیل پایه یک دادگستری کرمان

انتخاب وکیل مسئله ای است که دغدغه بسیاری از افرادی است که درگیر یک پرونده هستند، چرا که وکیل نقش تاثیر گذار و بسیار مهمی در پیروزی یا شکست موکل در پرونده دارد. قطعا انتخاب بهترین وکیل در کرمان گزینه ای است که همه به دنبال آن هستند تا شانس برنده شده بیشتری داشته باشند.

اگر شما نیز به دنبال وکیل خبره در کرمان هستید، قطعا فردی باهوش هستید و میدانید که برای هر کاری باید به بهترین متخصص آن کار مراجعه کرد. با انتخاب وکیل کارکشته در کرمان زودتر به هدف خود خواهید رسید.

وکیل فائزه فیروزی یکی از بهترین وکیل دادگستری کرمان و برجسته ترین دفتر وکالت در کرمان شناخته شده است، و تا کنون بیش از +3000پرونده را به موفقیت رسانده است، که میتوانید از ایشان هم در خصوص پرونده حقوقی خود کمک و مشاوره بگیرید.

بهترین وکیل زن در کرمان

بسیاری بر این گمانند که وکیل خانم فقط مختص پرونده های خانواده از قبیل: طلاق، مهریه و نفقه، طلاق از جانب زوج و دهها پرونده خانواده دیگر می باشد در صورتی که اینچنین نیست. بهترین وکیل خانم در کرمان با تجربه زیاد در وکالت دعاوی ملکی، حقوقی و کیفری نیز می تواند با ظرافت و دقت و قاطعیت بیشتری پرونده را تا حصول نتیجه خوب پیش ببرد. پیگیری مستمر بهترین وکیل زن در کرمان در کلیه پرونده های ارجاعی، خیال موکل را از داشتن یک وکیل مدافع خبره راحت می کند. وکیل خانم در کرمان، قطعا با دقت و پیگیری بیشتری به رسیدگی پرونده خواهد پرداخت و با بررسی زوایای مختلف پرونده به دفاع باکیفیت تر و قاطع تر خواهد پرداخت. پس برای حل مشکل حقوقی خود مراجعه به یک وکیل کاربلد و مجرب می تواند خیلی کمک کننده باشد. اگر به یک وکیل خانم خبره نیاز دارید با دفتر وکالت فائزه فیروزی وکیل کرمان تماس بگیرید.

مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در کرمان

مشهور بودن وکیل: دقت داشته باشید که شهرت یک وکیل از مهم ترین ویژگی های وی است. در واقع شهرت بهترین وکیل کرمان از توانایی و مهارت های او سر چشمه می گیرد. در واقع پس از کسب پیروزی های مستمر توسط یک وکیل، نام او بر سر زبان ها می افتد و او در زمان کمی به شهرت می رسد. دقت داشته باشید که شهرت یک وکیل کاملا متفاوت از تبلیغات پر رنگ و لعابی است که در فضای مجازی از وکلا می بینیم. زیرا این تبلیغات تنها جنبه بازار گرمی و جذب مشتری را دارند.

پر انرژی بودن وکیل: یک وکیل باید سرشار از شور و انرژی باشد. او باید بتواند با انرژی خود پرونده را دنبال کرده و در دادگاه حضور موثری داشته باشد. در واقع انرژی بالا به وکیل این امکان را می دهد تا از پیگیری مسائل مختلف خسته نشود و برای دفاع از منافع موکل خود حتی یک لحظه هم از پای نایستد. در ملاقات حضوری با بهترین وکیل کرمان می توانید میزان انرژی او را محک بزنید. در صورتی که برای دعاوی کیفری به دنبال وکیل هستید، لازم است به این ویژگی وکیل دقتی دو چندان داشته باشید.

جسارت و شجاعت وکیل: لازم است وکیل جسارت و شجاعت بالایی برای جنگندگی در میدان دادگاه از خود بروز دهد. لازم است وکیل بدون ترس و واهمه از جو حاکم بر دادگاه در جایگاه وکالت قرار گرفته و تمامی ادله و مستندات خود را به قضات مربوطه ارائه دهد و آن را به نوعی متقاعد کند تا به نفع موکل او رای صادر نمایند. وکلایی که از همان ابتدا تسلیم دفاعیات طرف مقابل می شوند به هیچ عنوان نمی توانند برای رسیدگی به پرونده مطلوب باشند و باید از انتخاب آن ها پرهیز نمایید.

قدرت برقراری ارتباط وکیل: تجربه نشان داده است که ارتباط نزدیک وکیل و موکل می تواند آثار مثبتی بر روی نتیجه دادگاه داشته باشد. در واقع ارتباط نزدیک میان بهترین وکیل کرمان و موکل این امکان را فراهم می کند تا خواسته ها و دغدغه های طرفین به خوبی مطرح شود و دو طرف اهداف مشترکی را تداعی کرده و برای آن بجنگند. اما باید دقت داشته باشید که ارتباط نزدیک بین وکیل و موکل باید با رعایت کامل اصول حرفه ای انجام شود و هرگز نباید از حد و حدود تعیین شده خارج شد.

بهترین وکیل ملکی در کرمان

وکیل پایه یک ملکی کسی است که مدرک وکالت پایه یک خود را گرفته باشد، و در رسیدگی به پرونده ها و دعاوی ملکی تجربه بالایی داشته باشد، و تسلط کافی بر قوانین حوزه املاک و مستغلات کشور داشته باشد.

چنانچه به دنبال وکیل ملکی در کرمان هستید میتوانید جهت مشاوره و رزرو وقت همین الان با ما تماس بگیرید.

برای گرفتن بهترین نتیجه در کمترین زمان در دعاوی ملکی جتما توجه کنید که وکیل املاک در کرمان باید سابقه زیادی در دعاوی مرتبط با املاک داشته باشد. زیرا در این گرایش حقوقی، داشتن تجربه اهمیت زیادی دارد و از آنجا که دعاوی مرتبط با املاک، پرهزینه هستند پس حتما باید از وکیل متخصص امور ملکی در کرمان برای پیگیری پرونده خود استفاده کنید.

باید به این نکته توجه کرد که این نوع دعاوی به دلیل پیچیده بودن نیازمند وکیلی ماهر، متخصص و با تجربه است که دانش لازم و کافی در این زمینه را داشته باشد. زیرا همانطور که می‌دانید دعاوی مربوط به املاک دعاوی با هزینه ی بالا و مهم است که ریسک بالایی دارد، و با کوچکترین مشکل در تنظیم این نوع دادخواست ممکن است تمام هزینه دادرسی و زمان از بین برود.

مشخص است که هر چه قدر وکیل در این زمینه تجربه کافی داشته باشد، دقیق تر و کامل تر می‌تواند دفاع کند. علاوه بر این وکیل ملکی باید تسلط کافی به قوانین و آیین‌نامه‌های مختلف داشته باشد، و تمامی جوانب پرونده را با تمرکز و ریز بینی بسنجد و بعد اقدام به دفاع کند.

بهترین وکیل خانواده در کرمان

وکیلی می باشد که با اتکا به تخصص خود در دعاوی خانواده، پیچیدگی های پرونده های خانواده را با موفقیت پشت سر بگذارد. بهترین وکیل خانواده در کرمان باید قبل از وکالت، یک روانشناس خوب بوده تا با چشم پوشی به مسائل احساسی پرونده، به بهترین شکل ممکن بر هر مانعی فائق شود تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، پرونده با موفقیت به اتمام برسد. این اصل در دیگر پرونده های حقوقی، پرونده های کیفری و پرونده های ملکی هم اثر مثمرثمری دارد. با انتخاب بهترین وکیل خانواده در کرمان علاوه بر دریافت مشاوره حقوقی با اگاهی کامل از روند دعاوی خانواده، بهترین تصمیم را جهت دعوای حقوقی خود بگیرد.

بهترین وکیل طلاق در کرمان

دقت داشته باشید که عموم جامعه سواد حقوقی لازم برای درک و فهم قوانین حاکم بر دعاوی طلاق مطرح شده در دادگاه را ندارد. همین عدم آگاهی از مباحث حقوقی می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای فرد به همراه داشته باشد. بهترین وکیل طلاق در کرمان وظیفه دارد مباحث پیچیده و دشوار حقوقی مربوط به دعاوی طلاق را با زبانی ساده برای موکل خود توضیح داده و او را از پیچ و خم مسیر مطلع کند. تنها در این صورت است که موکل نیز می تواند از آن چیزی که در دادگاه در جریان است آگاه شود.

لازم است فرد برای ارائه دادخواست طلاق به محاکم قضایی، دانش حقوقی لازم را در اختیار داشته باشد و روال انجام امور حقوقی را بداند. از این رو، فرد می تواند از همان ابتدای طرح دعوای طلاق به یک وکیل خبره و مجرب مراجعه کرده و از او برای پیشبرد اهدافش کمک بگیرد. این کار باعث می شود تا فرد قدم های مثبتی بردارد و از تنش با قانون بپرهیزد. در واقع وکیل وظیفه دارد با احاطه کامل به قوانین و مقررات و نیز آگاهی از فرآیند قانونی رسیدگی به پرونده موکل را در رسیدن به منافعش یاری کند.

بهترین وکیل طلاق در کرمان وظیفه دارد بدون هیچ ترس و واهمه ای در جلسات دادگاه حضور پیدا کرده و با تمام شجاعت و جسارتی که در وجود خود دارد از حقوق موکل خود دفاع نماید. لازم است بهترین وکیل زن در کرمان تمامی ادله و مستندات لازم برای ارائه به دادگاه را با دقت و وسواس جمع آوری کرده و در زمان مقرر به دادگاه ارائه دهد. وکیل وظیفه دارد تا تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا بهترین راهکار را به موکل خود ارائه دهد؛ زیرا در این صورت است که رضایت موکل جلب خواهد شد.

گاهی لازم است وکیل طلاق در واکنش به ادعاهای طرف مقابل لایحه دفاعیه بنویسد و از حقوق موکل خود دفاع کند. تنظیم لایحه دفاعیه می بایست با رعایت کامل اصول نگارشی و حقوقی همراه باشد. از این رو، وکیل به دلیل دانش و توانمندی که در این خصوص دارد می تواند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و حقوق از دست رفته موکل خود را مطالبه نماید. دقت داشته باشید که انواع دعاوی طلاق اعم از طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن و طلاق توافقی با پیچیدگی های خاصی همراه هستند.

بهترین وکیل کیفری در کرمان

وکیل فائزه فیروزی، بعنوان وکیل متخصص کیفری در کرمان آماده ارائه مشاوره تخصصی و وکالت در پرونده های کیفری به شهروندان استان کرمان می باشد.

در دعاوی مرتبط با جرایم کیفری، از آنجا که مسائلی مانند آبرو و جان انسان در میان است حساسیت کار بالاست و وکیل کیفری باید علاوه بر تسلط بر قوانین، از تجربه کافی نیز برخوردار باشد و همینطور بهترین و باتجربه ترین وکیل کیفری کرمان باید قدرت کلامی کافی برای دفاع از حقوق موکل را داشته باشد.

شماره وکیل کرمان

فرقی ندارد که پرونده شما مربوط به مشکلات ارث و میراث باشد و یا دزدی، طلاق، ملکی یا کلاهبرداری و… در هر زمینه ای نیاز به احقاق حق و دریافت مشاوره داشتید می توانید با شماره بهترین وکیل کرمان حاصل فرمایید.

شماره تلفن وکیل خوب در کرمان: 09131962443

 

مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری با تجربه و متخصص

مشاوره حقوقی در کرمان باعث می شود شما نسبت به تمام حق و حقوق خود آگاهی کامل پیدا کنید و طبق علمی که بدست آوردید پرونده را پیش ببرید. خیلی از افراد گمان می کنند که خودشان می توانند در این پرونده وارد شوند و با موفقیت آن را به اتمام برسانند. ولی باید گفت در بعضی موارد فرد بدون اطلاع از یکسری از حقوق خود اقدام ناآگاهانه انجام می دهد و در انتها دچار مشکل می شود.

بنابراین بهتر است حتما قبل از هر اقدام قانونی با یک وکیل متخصص و کاربلد کرمان در این زمینه مشاوره انجام دهند و مطابق با مشاوره وکیل مرحله به مرحله پیش بروند. همانطور که می دانید وکلا در این زمینه علم و آگاهی کامل دارند پس بهتر می دانند که چه اقدامی اول انجام شود به نفع شما است.

 دفتر وکالت فائزه فیروزی وکیل پایه یک دادگستری کرمان آماده ارائه خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی بصورت تخصصی می باشد.  مشاوره حقوقی حضوری و یا مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین یکی دیگر از خدمات دفتر وکالت وکیل در کرمان می باشد.

هزینه وکیل در کرمان – حق الوکاله وکیل در کرمان

حق الوکاله در واقع میزان دستمزدی است که یک وکیل برای رسیدگی به پرونده از موکل دریافت می کند. عموم جامعه سواد حقوقی لازم برای حضور موفق در محاکم قضایی را در اختیار ندارد و ناچار از یک وکیل خبره و کاربلد برای انجام امور حقوقی مربوط به پرونده استفاده می کند. در ابتدا لازم است فرد به وکیل خانواده مراجعه کرده و اطلاعات کاملی در خصوص پرونده در اختیار او قرار دهد. در این مرحله وکیل با دقت پرونده را مطالعه کرده و اطلاعات جامعی در خصوص کلیات آن به دست می آورد.

حق الوکاله به صورت توافقی بین بهترین وکیل در کرمان و موکل تعیین می گردد. در واقع وکیل پس از مطالعه پرونده مبلغی را به عنوان دستمزد پیشنهاد می دهد و موکل نیز رقم پیشنهادی خود را اعلام می کند. در پایان دو طرف بر سر رقم واحدی به توافق رسیده و قرارداد امضا می کنند. لازم است در امضای قرارداد به طور کامل تعهدات وکیل مورد نظر را ذکر کنید. علاوه بر این لازم است زمان پرداخت حق الوکاله و شیوه پرداخت آن را نیز به طور دقیق در متن قرارداد ذکر کنید.

میزان پیچیدگی یک پرونده، زمانی که لازم است وکیل برای به سرانجام رساندن آن صرف نماید، میزان مهارت وکیل، شهری که وکیل در آن سکونت دارد، موضوع پرونده، نوع دعاوی مطرح شده، سابقه وکیل مورد نظر، محکم بودن ادله و مستندات موجود در پرونده، احتمال کسب موفقیت در دادگاه و… از جمله عواملی هستند که در میزان حق الوکاله پیشنهادی از سوی وکیل موثر هستند.

قوی ترین وکیل کرمان

وکیل خوب در کرمان

وکیل مجرب زن در کرمان

بهترین مشاور حقوقی در کرمان

بهترین وکیل خانواده در کرمان نی نی سایت
بهترین وکیل طلاق در کرمان
هزینه وکیل برای طلاق در کرمان
بهترین وکیل مهریه در کرمان
وکیل خانواده کرمان رایگان
شماره وکیل خانواده کرمان
بهترین وکیل کیفری در کرمان

بهترین وکیل کیفری کرمان نی نی سایت
وکیل قاضی بازنشسته در کرمان
وکیل کیفری رایگان کرمان
بهترین وکیل ملکی در کرمان
وکیل بین المللی در کرمان
بهترین وکیل جعل در کرمان
شماره وکیل کرمان

بهترین وکیل ملکی در کرمان نی نی سایت
بهترین وکیل کرمان از نظر مردم
وکیل تضمینی کرمان
شماره وکیل پایه یک دادگستری کرمان
بهترین وکیل زن در کرمان
وکیل تخلیه ملک کرمان
وکیل اراضی در کرمان
بهترین وکیل کیفری در کرمان

وکیل خوب برای طلاق نی نی سایت
وکیل متخصص طلاق در کرمان
بهترین مشاور خانواده در کرمان نی نی سایت

هزینه وکیل برای طلاق نی نی سایت
وکیل خوب برای طلاق نی نی سایت کرمان

متخصص دعاوی خانواده در کرمان
متخصص دعاوی طلاق در کرمان
متخصص دعاوی ازدواج در کرمان
متخصص دعاوی مهریه در کرمان
متخصص دعاوی امور ثبتی در کرمان
متخصص دعاوی ملکی در کرمان
متخصص دعاوی امور حسبی در کرمان
متخصص دعاوی ملکی در کرمان
متخصص دعاوی حقوقی در کرمان
متخصص دعاوی کیفری در کرمان

بهترین وکیل خانواده در کرمان
بهترین وکیل متخصص دعاوی طلاق در کرمان
بهترین وکیل ازدواج در کرمان
بهترین وکیل مهریه در کرمان
بهترین وکیل امور ثبتی در کرمان
بهترین وکیل ملکی در کرمان
بهترین وکیل امور حسبی در کرمان
بهترین وکیل ملکی در کرمان
بهترین وکیل حقوقی در کرمان
بهترین وکیل کیفری در کرمان
حرفه ای ترین وکیل ملکی در کرمان

وکیل ثبت اسناد و املاک کرمان
مشاور حقوقی در کرمان

مشاور حقوقی خوب در کرمان

مشاور حقوقی حاذق در کرمان

حاذق ترین مشاور حقوقی در کرمان

مشاور حقوقی حرفه ای در کرمان

حرفه ای ترین مشاور حقوقی در کرمان

مشاور حقوقی مجرب در کرمان

مجرب ترین مشاور حقوقی در کرمان

مشاور حقوقی کاربلد در کرمان

مشاور حقوقی کارکشته در کرمان

مشاور حقوقی کاردان در کرمان

مشاور حقوقی زبده در کرمان

مشاور حقوقی متبحر در کرمان

مشاور حقوقی درجه یک در کرمان

مشاور حقوقی متعهد در کرمان

مشاور حقوقی عالی در کرمان

عالی ترین مشاور حقوقی در کرمان

مشاور حقوقی مسئولیت پذیر در کرمان

مشاور حقوقی پیگیر در کرمان

مشاور حقوقی خبره در کرمان

مشاور حقوقی دلسوز در کرمان

مشاور حقوقی منصف در کرمان

مشاور حقوقی با تجربه در کرمان

مشاور حقوقی با سابقه در کرمان

مشاور حقوقی خانواده خوب در کرمان

بهترین مشاور حقوقی خانواده در کرمان

حرفه ای ترین مشاور حقوقی خانواده در کرمان

مشاور حقوقی خانواده مجرب در کرمان

مجرب ترین مشاور حقوقی خانواده در کرمان

مشاور حقوقی خانواده کارکشته در کرمان

عالی ترین مشاور حقوقی خانواده در کرمان

 

کانون وکلای کرمان

 

بهترین وکیل کرمان
مشاوره تلفنی کرمان
بهترین وکیل خانواده کرمان
وکیل تصادفات کرمان

بهترین وکیل خانم در کرمان

مشاور حقوقی کرمان

وکیل قسطی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا