تبلیغات

بهترین وکیل اسلامشهر حسن وحدانی – مشاوره حقوقی اسلامشهر

بهترین وکیل اسلامشهر حسن وحدانی

بهترین وکیل اسلامشهر : جناب آقای حسن وحدانی وکیل پایه یک دادگستری در اسلامشهر، با بیش از 10 سال سابقه درخشان آماده است تا در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری خدمت رسان پرونده های شما باشد. ایشان با اتکا به دانش حقوقی و تجربه ای که در طی سال های متمادی به دست آورده اند، می توانند تمامی نیازهای حقوقی شما را برطرف کرده و رسیدن به موفقیت در دعاوی مطرح شده را تضمین نمایند. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و ملکی تخصص بالایی دارند و از این رو، می توانید با خیالی آسوده از پیشبرد اهداف حقوقی تان کسب اطمینان کنید.
صداقت یک وکیل می تواند معیار مهمی در انتخاب او باشد. آقای حسن وحدانی در تلاش است تا در جلسات مشاوره حقوقی نظر خود را در خصوص پرونده به طور صریح و شفاف اعلام دارد و میزان شانس شما برای کسب موفقیت را مشخص نماید. از این رو، ایشان از بیان قول های خلاف واقع، در خصوص دعاوی مطرح شده جدا اجتناب می کنند و این یک ویژگی مثبت به شمار می رود.

مجموعه فعالیت های ایشان در زمینه های:

  • پرونده‌های حقوقی شامل (چک، سفته، اجرت‌المثل ایام تصرف، تخلیه و اجور معوقه، سرقفلی، الزام به تنظیم سند رسمی، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش آپارتمان، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث و …)
  • پرونده‌های ملکی شامل (اراضی موات، اراضی ملی، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل ملک، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، تخلیه ملک تجاری، دعوای تعدیل اجاره بها و …) دفاع و تنظیم لوایح در امور حقوقی نیازمند تخصص و تسلط به قانون می باشد، سوابق ایشان موجب شده در دفاع از موکل و تنظیم لایحه دفاعیه با تسلط به قانون بهترین عملکرد را در پرونده های حقوقی داشته باشند.
  • پرونده‌های خانواده شامل طلاق یک طرفه و طلاق توافقی در اسرع وقت، مطالبه مهریه، حضانت و ملاقات فرزند، نفقه معوقه و جاریه، استرداد جهیزیه، تمکین می باشد. در پرونده های خانواده طرح دعاوی متناسب و پیگیری پرونده حائز اهمیت می باشد و به همین خاطر اخذ وکیل دادگستری متبحر الزامی به نظر می رسد.
  • پرونده‌های کیفری شامل شکایت توهین، تهدید، تخریب، ضرب و جرح و نزاع دسته جمعی، تخریب عمدی، اخذ دیه ناشی از صدمات عمدی، خیانت در امانت، سرقت و جیب بری، کلاهبرداری ، جعل و استفاده از سند مجعول، قتل عمد یا غیر عمد، رابطه نامشروع، زنا ، آدم ربایی، چک بلامحل می باشد. از آنجایی که پرونده های کیفری منجر به صدور مجازات از جمله حبس یا جزای نقدی و … می گردد، اخذ وکیل در این موارد بسیار مهم می باشد و توصیه می نماییم که جهت امور کیفری به وکیل پایه یک دادگستری اسلامشهر آقای وحدانی مراجعه نمایید.
  • امور ثبتی و شرکت‌ها، امور مرتبط با ایرانیان خارج از کشور که در ایران نیاز به وکیل دارند
  • مشاوره در انواع دعاوی حقوقی و كيفری به صورت تلفنی، آنلاين و حضوری
  • مشاوره و تنظيم انواع دادخواست و شكوائيه و لوايح حقوقی و كيفری

شماره تلفن وکیل در اسلامشهر

09127976041 – 09332135153

بسیاری از افرادی که در اسلامشهر زندگی میکنند زمانی که دچار مشکل حقوقی میشوند به دنبال شماره تلفن وکیل در اسلامشهر میگردند تا بتوانند مشکل خود را با وی در میان گزاشته و چاره جویی و از وی راهنمایی های لازم را دریافت کنند. حال در این حین سابقه و تجربه وکیل جایگاه ویژه ای در انتخاب او برای موکلین دارد و قطعاً پیدا کردن یک وکیل با سابقه در اسلامشهر برای افراد اهمیت بالایی خواهد داشت.

دفتر وکالت در اسلامشهر

آدرس دفتر وکیل اسلامشهر: اسلامشهر خیابان زرافشان، ابتدای کوچه 11 پلاک 5 طبقه3

http://icbar-vahdani.com

بهترین وکیل اسلامشهر

 حضور وکیل برای پیروزی در دعاوی شما می تواند بهترین گزینه باشد به خصوص در مورد رسیدگی به مسائل پیچیده حقوقی. فردی که تجربه و تخصص دارد تا دارد به شما برای حل مشکلات‌تان راهنمایی کرده و تا به موفقیت رسیدن پرونده همراهتان خواهد بود وقتی صحبت از خدمات حقوقی به میان می آید می بایست جستجوی خود را محدود کنید اگر میخواهید وکلایی را در منطقه مشخص پیدا کنید و یا کسانی که در زمینه خاصی از قانون فعالیت می کنند (به عنوان مثال کیفری، خانواده، مهاجرت) به طور قابل توجهی بر انتخاب مکان شما تأثیر بگذارد.

برای ارتباط با وکیل و برای دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه حقوقی مورد نیاز در اسلامشهر بر اساس موقعیت مکانی و نوع پرونده حقوقی شما می توانید از حسن وحدانی وکیل پایه یک دادگستری کمک بگیرید. پیدا کردن یک وکیل خوب که بتواند به طور موثر به مشکل خاص شما کمک کند، کار دشواری نیست. به آسانی می توانید که یک وکیل خوب را فقط با جستجوی ساده برای یک وکیل در نزدیکی خود پیدا کنید. اطلاعات کافی وجود دارد که به شما در یافتن فرد معتبر کمک کند.

وظایف بهترین وکیل در اسلامشهر

وکلایی در اسلامشهر مورد رضایت موکلین قرار می گیرند که وظایفی را که به عنوان یک وکیل وجود دارند را انجام دهند. این وظایف عبارتند از :

  1. مشاوره حقوقی و حرفه ای به مراجعه کنندگان اولیه
  2. بررسی و مطالعه دقیق پرونده
  3. صادق بودن با مراجعه کننده در مورد نتیجه احتمالی مربوط به پرونده اش
  4. وقت شناسی در انجام امور کارهای اجرایی پرونده
  5. عمل کردن به تمامی امور قید شده در وکالت نامه
  6. حضور در تمامی جلسات دادگاه
  7. پیگیری مداوم پرونده تا لحظه ی اجرای حکم
  8. جمع آوری و نگهداری اطلاعات و بیان ادله های مناسب در جهت ارائه دادن به دادگاه
  9. تنظیم لایحه دفاعیات در دادگاه از موکل
  10. گرفتن حق و حقوق تضییع شده موکل با ارائه شواهد و مدارک در دادگاه
  11. تلاش برای دست پیدا کردن به نتیجه مثبت پرونده
  12. تلاش برای نتیجه مثبت پرونده در دادگاه

بهترین وکیل ملکی در اسلامشهر

بهترین وکیل ملکی در اسلامشهر یک شخص خاص نیست بلکه وکیلی خواهد بود که به صورت تخصصی در حوزه ملکی فعالیت میکند قطعاً متخصصین ملکی نسبت به سایر وکلا تجربه و سوابق بیشتری در زمینه پرونده های ملکی دارند. و کمک شایانی میتواند در پرونده های ملکی به شما بکنند اگر در حوزه اسلامشهر ساکن هستید و برای شما چالشی در زمینه ملکی ایجاد شده شما میتوانید با وکیل حسن وحدانی ارتباط گرفته و از تجارب ایشان استفاده نمایید.

موضوعات و پرونده های ملکی نسبت به سایر موضوعات پیچیدگی ها و حساسیت های خاص خود را دارند و در اغلب موارد احتیاج به وجود یک وکیل در این پرونده ها احساس میشود. و گاهی موکلین با اطلاعات کم از دعاوی ملکی و قوانین آن روند پرونده را بدون وکیل پیچیده تر و سخت تر میکنند و در جایی که محق هستند پرونده را از دست میدهند وکیل حسن وحدانی با در نظر گرفتن این موضوع و توان مالی موکل، برای موکلین خود حق وکاله قسطی را در نظر میگیرد.

بهترین وکیل خانواده در اسلامشهر

درصد بسیاری از پرونده‌های موجود در محاکم قضایی را دعاوی خانواده به خود اختصاص می‌دهند. وکیل خانواده در اسلامشهر با اطلاعات و دانش تخصصی و همچنین تجارب کافی در خصوص پرونده‌های گوناگون با موضوع خانواده می‌تواند، راهنمای شما در خصوص طرح دعوا و پیگیری دعوای شما باشد، علاوه‌بر آن نیز چنانچه قصد اخذ وکیل دادگستری نیز نداشته باشید، وکیل خانواده در اسلامشهر اقدام به ارائه مشاوره‌های حقوقی تخصصی به شما خواهد نمود.

همه ما اصولاً جهت انجام تمامی کارهای ضروری و حایز اهمیت خویش به دنبال شخص متخصص و متبحر و کارکشته در آن حیطه مدنظر می‌باشیم یا به عبارت دیگر برای هر مورد در پی بهترین و شهره‌ترین آن می‌گردیم. حال خوب است بدانید که امر وکالت و یافتن وکیل دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نخواهیم بود.

بهترین وکیل طلاق در اسلامشهر

اگر قصد دارید که مراحل طلاق را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید و یا این که به مشورت بیشتری در این خصوص نیاز دارید، توصیه ما این است که از بهترین وکیل طلاق در اسلامشهر مشورت بخواهید. حسن وحدانی وکیل طلاق در اسلامشهر تجربه زیادی در خصوص پرونده‌های طلاق دارد و می‌تواند شما را در تمامی زمینه‌های مربوط به طلاق راهنمایی کند. همچنین اگر نیاز به مشاوره حقوقی رایگان در اسلامشهر دارید می‌توانید با حسن وحدانی تماس بگیرید.

وکیل طلاق توافقی در اسلامشهر

اگر مرد و زن با یکدیگر توافق کنند که ادامه زندگی مشترک غیر ممکن است؛ باید در دادگاه تقاضای طلاق توافقی را بدهند. معمولا در این نوع طلاق باید ابتدا به مشاوره رجوع کرد و اگر زوجین اصرار بر طلاق داشتند، مرکز مشاوره گواهی عدم امکان سازش صادر می‌کند. با وکالت دادن به وکیل طلاق توافقی در اسلامشهر می‌توانید تمامی مراحل را به او بسپارید.

بهترین وکیل کیفری در اسلامشهر

اگر برای شما یک مسئله کیفری پیش آمد و شما در تلاش برای پیدا کردن بهترین وکیل کیفری در اسلامشهر بودید تا با وی مشورت کنید یا به او وکالت دهید در امورتان شما را به عنوان یک متخصص همراهی کنند. شما می‌توانید به حسن وحدانی مراجعه کرده و به صورت تماس تلفنی مشاوره تلفنی کیفری در اسلامشهر داشته باشید یا مشاوره حضوری با کارشناسان ما مشورت کرده و بهترین وکیل کیفری اسلامشهر را به شما معرفی کنند تا بهترین نتیجه را گرفته و احقاق حق کنید. زیرا پرونده های کیفری پیچیدگی های زیادی دارند و گاهی شما با یک اقدام اشتباه با اینکه محق هستید از گرفتن حق خود باز میمانید یا روند را پیچیده تر خواهید کرد .

در برخی دعاوی کیفری برخلاف دعاوی حقوقی که خواهان و خوانده مختار در انتخاب وکیل هستند یعنی می‌توانند وکیل داشته باشند یا نداشته باشند دادگاه متهم را ملزم به داشتن وکیل می‌کند و در صورتی که توانایی اخذ وکیل را نداشته باشد برای او وکیل تسخیری معرفی می‌شود. وکیل تسخیری وکیلی است که برای دفاع از موکلی که توانایی دفاع از خود را در دعاوی کیفری ندارد دفاع میکند. پس در واقع مختص دعاوی کیفری است و این موضوع اثبات کنند این است که دعاوی کیفری احتیاج مبرم به وکیل پایه یک دادگستری در اسلامشهر دارد. و خیلی بهتر است که این وکیل متخصص در امور کیفری باشد . برای پیدا کردن یک وکیل با سابقه در امور کیفری در اسلامشهر شما میتوانید به وکیل وحدانی مراجعه کنید و از راهنمایی های او بهره لازم را ببرید.

مشاوره حقوقی با وکیل اسلامشهر

یکی از مهم ترین فواید مشاوره حقوقی می تواند بحث دسترسی فوری به متخصصین باشد و علاوه بر آن کاهش هزینه رفت و آمد و هزینه مشاوره های حضوری با وکلا از دیگر فواید دریافت راهنمای لازم و اقدام مناسب و اصولی در جهت پرونده و مورد خود می باشد و دسترسی آسان و بدون فوت وقت از مزایای دیگر این سبک مشاور حقوقی اسلامشهر می باشد.

 

هزینه وکیل در اسلامشهر

به صراحت نمی توان تعیین کرد که تعرفه حق الوکاله وکیل در اسلامشهر چقدر است چرا که این امر وابسته به عوامل زیادی است از جمله اینکه شما می خواهید وکالت چه نوع پرونده ای اعم از حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی، ثبتی را به وکیل در اسلامشهر بسپارید و این پرونده چه میزان سختی هایی دارد.

اینکه وکالت پرونده تان را در کدام مرحله دادرسی اعم از بدوی، تجدید نظر و فرجام خواهی می خواهید به وکیل در اسلامشهر بسپارید چرا که هریک از مراحل نامبرده سختی ها خاص خود را دارد.

اینکه می خواهید وکالت پرونده خود را به یک وکیل کارآزموده و با سابقه کاری بالا بسپارید که چندین سال متمادی تجربه و تخصص کسب کرده و به کلیه ترفندهای حقوقی تسلط و آگاهی دارد یا وکیلی که تازه اقدام به امر وکالت کرده و هیچ تجربه ای ندارد.
که همگی این عوامل تأثیر زیادی را در تعرفه حق الوکاله وکیل خواهد گذاشت؛ البته لازم به ذکر است که وکلا الزامی به پیروی از تعرفه حق الوکاله که سالیانه در قالب آیین نامه پیشنهادی توسط کانون وکلا و مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام گردیده نداشته اند و توافق نظر وکیل و موکل در واقع تعیین کننده میزان حق الوکاله خواهد بود.

 

وکیل ارزان در اسلامشهر
وکیل رایگان در اسلامشهر
وکیل خوب در اسلامشهر نی نی سایت
وکیل طلاق اسلامشهر
وکیل درجه یک اسلامشهر
وکیل حرفه ای اسلامشهر
وکیل کاردان اسلامشهر
وکیل خوب محدوده اسلامشهر
وکیل خبره محدوده اسلامشهر
وکیل منصف در اسلامشهر
وکیل با تجربه آقا در اسلامشهر
بهترین وکیل طلاق اسلامشهر
بهترین وکیل ملکی اسلامشهر
کانون وکلا اسلامشهر
وکیل ازدواج اسلامشهر
وکیل خانواده در اسلامشهر
بهترین وکیل حقوقی اسلامشهر
بهترین وکیل ثبتی اسلامشهر
بهترین وکیل کیفری اسلامشهر
بهترین وکیل خانواده اسلامشهر
بهترین وکیل انحصاروراثت اسلامشهر
بهترین مشاور حقوقی در اسلامشهر
بهترین وکیل طلاق در اسلامشهر نی نی سایت
بهترین وکیل اسلامشهر نی نی سایت
بهترین وکیل مهریه و طلاق در اسلامشهر
بهترین وکیل خانواده در جنوب تهران
معروف ترین وکیل در اسلامشهر
بهترین وکیل مهریه در اسلامشهر نی نی سایت
وکیل خوب برای طلاق اسلامشهر  نی نی سایت
بهترین وکیل ملکی اسلامشهر نی نی سایت
وکیل مرد در اسلامشهر
وکیل آقا در اسلامشهر
وکیل خوب در اسلامشهر
وکیل عالی در اسلامشهر
وکیل زبده در اسلامشهر
وکیل متخصص در اسلامشهر
وکیل حرفه ای در اسلامشهر
عالی ترین وکیل ملکی در اسلامشهر
حاذق ترین وکیل ملکی در اسلامشهر
وکیل ملکی متخصص در اسلامشهر
وکیل ملکی حرفه ای در اسلامشهر
وکیل حقوقی در اسلامشهر
بهترین وکیل حقوقی در اسلامشهر
وکیل حقوقی متخصص در اسلامشهر
بهترین وکیل کیفری در اسلامشهر
عالی ترین وکیل کیفری در اسلامشهر
وکیل کیفری متخصص در اسلامشهر
وکیل کیفری حرفه ای در اسلامشهر
دفتر وکالت در رباط کریم
بهترین مشاور حقوقی در رباط کریم
مشاور حقوقی ماهر در رباط کریم
وکیل در رباط کریم
وکیل مرد در رباط کریم
وکیل آقا در رباط کریم
وکیل خوب در رباط کریم
عالی ترین وکیل در رباط کریم
حاذق ترین وکیل در رباط کریم
وکیل درجه یک در رباط کریم
ماهرترین وکیل در رباط کریم
وکیل متخصص در رباط کریم
وکیل حرفه ای در رباط کریم
حرفه ای ترین وکیل در رباط کریم
وکیل منصف در رباط کریم
وکیل پیگیر در رباط کریم
وکیل دلسوز در رباط کریم
وکیل ملکی در رباط کریم
وکیل ملکی مرد در رباط کریم
بهترین وکیل ملکی در رباط کریم
عالی ترین وکیل ملکی در رباط کریم
وکیل ملکی منصف در رباط کریم
وکیل ملکی پیگیر در رباط کریم
وکیل ملکی دلسوز در رباط کریم
وکیل حقوقی حاذق در رباط کریم
بهترین وکیل حقوقی در رباط کریم
عالی ترین وکیل حقوقی در رباط کریم
حاذق ترین وکیل حقوقی در رباط کریم
وکیل حقوقی درجه یک در رباط کریم
ماهرترین وکیل حقوقی در رباط کریم
وکیل حقوقی متخصص در رباط کریم
وکیل حقوقی حرفه ای در رباط کریم
حرفه ای ترین وکیل حقوقی در رباط کریم
وکیل حقوقی منصف در رباط کریم
وکیل حقوقی پیگیر در رباط کریم
وکیل حقوقی دلسوز در رباط کریم
وکیل کیفری در رباط کریم
وکیل کیفری حاذق در رباط کریم
بهترین وکیل کیفری در رباط کریم
عالی ترین وکیل کیفری در رباط کریم
ماهرترین وکیل کیفری در رباط کریم
وکیل کیفری متخصص در رباط کریم
وکیل کیفری حرفه ای در رباط کریم
وکیل کیفری دلسوز در رباط کریم
وکیل رایگان در رباط کریم
وکیل ملکی در رباط کریم
وکیل خانم در رباط کریم
شماره تماس وکلای رباط کریم
وکیل طلاق در رباط کریم
بهترین وکیل در رباط کریم
وکیل خانواده در رباط کریم
دفتر وکالت در چهاردانگه
بهترین مشاور حقوقی در چهاردانگه
وکیل خوب در چهاردانگه
وکیل عالی در چهاردانگه
بهترین وکیل در چهاردانگه
وکیل متخصص در چهاردانگه
حرفه ای ترین وکیل در چهاردانگه
وکیل منصف در چهاردانگه
وکیل ملکی آقا در چهاردانگه
وکیل ملکی حاذق در چهاردانگه
بهترین وکیل ملکی در چهاردانگه
وکیل حقوقی مرد در چهاردانگه
بهترین وکیل حقوقی در چهاردانگه
عالی ترین وکیل حقوقی در چهاردانگه
وکیل حقوقی متخصص در چهاردانگ
وکیل کیفری خوب در چهاردانگه
بهترین وکیل کیفری در چهاردانگه
عالی ترین وکیل کیفری در چهاردانگه
حاذق ترین وکیل کیفری در چهاردانگه
وکیل کیفری درجه یک در چهاردانگه
ماهرترین وکیل کیفری در چهاردانگه
وکیل کیفری متخصص در چهاردانگه
وکیل کیفری حرفه ای در چهاردانگه
حرفه ای ترین وکیل کیفری در چهاردانگه
وکیل کیفری منصف در چهاردانگه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا