دانستنی های سفر

ارزان ترین بلیط هواپیما کیش

بلیط هواپیما کیش

کیش یکی از مسیرهای پرتردد و پرطرفدار  می باشد که فعالیت ایرلاین های متعدد به این جزیره حق انتخاب متنوعی برای خرید بلیط هواپیما کیش در اختیار مسافران قرار می دهد. شرکت های هواپیمایی که به جزیره کیش پرواز مستقیم و متغییر انجام می دهند هر کدام با هزینه بلیط، شرایط پرواز، روز و زمان پرواز متفاوت آماده ارائه خدمات به مسافران می باشند. با مقایسه و بررسی بلیط هواپیما کیش و شرایط این ایرلاین ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بلیط هواپیما رفت و برگشت کیش

اگر قصد شما از سفر به کیش شرکت در جلسات کاری، ملاقات با شخصی و به طور کل هر کاری باشد که یک روزه آن را انجام می‌دهید، می‌توانید بلیط رفت و برگشت کیش را تهیه کنید. در این صورت با هزینه‌ای به مراتب کمتر در پرواز کیش حضور خواهید داشت. البته لازم به ذکر است که بلیط‌ های رفت و برگشت را نمی‌توان کنسل کرد.

قیمت بلیط هواپیما کیش

قیمت بلیط کیش بسته به اینکه فاصله شهر مبدا از جزیره کیش چه قدر باشد و چه ایرلاینی پرواز شما را انجام دهد می‌تواند متفاوت باشد. البته در کنار این باید کلاس پروازی را هم مد نظر داشت. زیرا ایرلاین‌هایی که کلاس پروازی بیزنس را در پروازهای داخلی عرضه می‌کنند، قیمت خیلی بالاتری بابت بلیط کیش کلاس بیزنس دریافت می‌کنند. البته بازه زمانی قیمت بلیط کیش در محدوده‌ای تعیین می‌شود که نهادهای ناظر مانند سازمان هواپیمایی کشوری مشخص کرده‌اند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان کیش


اگر خرید بلیط هواپیما کیش مدنظر شما است اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ارزان‌ترین بلیط کیش موجود است. در تابستان هم بلیط های ارزان کیش می‌توانید به‌راحتی پیدا کنید ولی اگر قصد گشت‌وگذار در کیش را دارید و می‌خواهید جزیره خلوت باشد از اواسط اردیبهشت تا هفته اول خرداد بلیط ارزانی برای سفر به کیش موجود است.

 

رزرو هتل در کیش

با توجه به میزان بودجه خود شما می توانید هتل مورد نظر خود را در صفحه هتل گلبال تندیس جستجو کنید. حال در کمترین زمان ممکن، هتل مورد نظر را رزرو کنید. در وب سایت امکان رزرو تمامی هتل ها درهمه شهرهای ایران را با کمترین قیمت در اختیار دارید. رزرو هتل های کیش با توجه به تاریخ و زمان مرتب در حال تغییر است که شما میتوانید به صورت لحظه ای قیمت این هتل ها را مشاهده کنید. همچنین می توانید با شماره های گلبال تندیس تماس بگیرید تا با توجه به بودجه و امکانات مدنظر شما، رزرو هتل انجام شود.

خرید بلیط هواپیما ارزان کیش بصورت تلفنی و آنلاین

برای رزرو بلیط هواپیما کیش به صورت تلفنی می توانید با شماره تماس های 09198882091 و 02122008882 تماس بگیرد و یا بصورت آنلاین از سایت گلبال تندیس خریداری کنید تا در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت بلیط هواپیما خود را تهیه کنید همچنین پشتیبانی شبانه روزی در اختیار دارید. اگر بعد از خرید بلیط، متوجه شوید که قیمت کمتری در وب سایت دیگری موجود است، می‌توانید معادل دو برابر اختلاف قیمت را به عنوان خسارت دریافت کنید.

آب و هوای کیش

کیش دارای آب و هوای گرم و مرطوب است، جالب است بدانید میانگین دمای هوای کیش در طول سال حدود 27 درجه سانتی گراد می باشد، همچنین لازم به ذکر می باشد که میزان بارش باران در جزیره کیش بسیار کم است اما با این وجود این جزیره زیبا دارای آب و هوایی به شدت مرطوب می باشد، علت این امر نیز وجود دریای خلیج فارس، تابش عمودی خورشید و در نتیجه بالا بودن میزان تبخیر آب در این منطقه است. اگر سفر ضروری به این جزیره زیبا ندارید بهتر است سفر خود را به فصل های خنک تر موکول کنید و از سفر در فصل های گرم کیش پرهیز کنید.

Kīsh
آسمان صاف
31
31º - 30º
62%
3.09 کیلومتر/ساعت
31
چ
30
پ
31
ج
31
ش
31
ی

آب و هوای کیش در چند روز آینده

مراکز خرید در کیش

کیش به مراکز خریدش شهرت دارد و قرار گرفتن این جزیره در منطقه آزاد تجاری، هم باعث شده تا افراد خارجی بدون گرفتن ویزای ایران وارد جزیره شوند و هم اجناس بدون هزینه گمرک به فروش برسند. از همین رو، سالانه افراد بسیاری تنها به قصد خرید به جزیره کیش می‌روند و مراکز خرید کیش از رونق بسیار زیادی بهره می‌برند.
پاساژ های معروف کیش شامل مرکز خرید دامون کیش، بازار بزرگ مروارید کیش، دیپلمات مال کیش، مرکز خرید سارینا پاساژ کوروش هستند

بلیط هواپیما کیش ارزان

 

فرودگاه بین المللی کیش

فرودگاه بین المللی کیش دارای ۲ باند پروازی استاندارد است که طول هریک از این باندها ۳۳۶۰ متر و دارای قابليت پذيرش انواع هواپيماهای غول پيكر را داراست. فرودگاه کیش دارا 4 ترمينال مجهز مسافری با مساحت ۱۳ هزار مترمربع می باشد. از مبدا فرودگاه بین‌المللی کیش امکان پرواز به 20 شهر مختلف داخل ایران برای شما فراهم است. همچنین می‌توانید 2 سفر خارجی را هم در این فرودگاه تجربه کنید. این فرودگاه دارای دو ترمینال جدا  می باشد.

  1. ترمینال پروازهای داخلی: تمامی پروازهای داخلی به جزیره کیش در این فرودگاه انجام می شود و ساعت کاری این ترمینال از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب می باشد.
  2. ترمینال پروازهای بین المللی: این ترمینال مخصوص پروازهای بین المللی است و به دو بخش مجزا پروازهای ورودی و پروازهای خروجی تقسیم شده است. این ترمینال ۲۴ ساعته بوده و دارای تشریفات VIP نیز می باشد.

علاوه بر حدود ۷۰۰ دستگاه تاکسی که در فرودگاه مستقر هستند، در ترمینال ورودی پروازهای داخلی دفتر اجاره خودرو بدون راننده وجود دارد که می توانید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین نیز اقدام کنید.

خدمات فرودگاه بین المللی کیش

  • خدمات VIP و CIP فرودگاه کیش
  • خدمات پزشکی فرودگاه کیش
  • خدمات بانکی فرودگاه کیش
  • خدمات حمل و نقل
  • پارکینگ فرودگاه کیش

تلفن فرودگاه کیش

07644485501-4

آدرس فرودگاه کیش

جزیره کیش، فرودگاه بین المللی کیش، ساختمان اداره کل فرودگاه

ایرلاین هایی کیش

جاهای تفریحی و دیدنی کیش

کیش، یکی از محبوب‌ترین جزایر تفریحی در ایران است و دارای بسیاری از جاذبه‌های دیدنی است. جزیره زیبای کیش تفریحات ورزشی و آبی متنوعی دارد و همین امر سبب شده، جوانان و نوجوانان با اشتیاق بیشتری به سوی ساحل، جاهای هیجانی و اسکله تفریحی کیش بشتابند. تفریحات آبی کیش شامل آن دسته از بازی ها و سرگرمی هایی است که در آب انجام می شود؛ بعضی بر روی سطح آب، بعضی بر بلندیِ آسمان و بعضی زیر آب. تفریحاتی همچون غواصی، چتر بازی، قایق سواری و شاتل سواری با قیمت هایی کم تا زیاد در اسکله تفریحی کیش و بعضی ساحل های دیگر انجام می گیرد. این تفریحات در همه فصل ها به خصوص ایام خنکی هوای کیش با استقبال خوبی مواجه می شود. در ادامه از مهمترین جاهای دیدنی کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت کیش

بهترین سوغاتی‌های کیش

از انواع خوراکی های مخصوص، صنایع دستی دریایی کیش، خرمای ناب جنوب، میوه های استوایی که در کمتر شهری پیدا می شود و انوع پوشاک و محصولات خارجی که با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت از جمله گزینه های شما برای تهیه سوغاتی های کیش است. 

ماهی و میگو، حنا، ادویه‌ جات، عسل، خرما و مرکبات، لباس، شکلات و قهوه، صنایع دستی از سوغاتی های کیش هستند.

غذاهای معروف کیش

در غذاهای سنتی جنوبی‌ها، همه‌جا آثاری از ماهی دیده می‌شود ولی بومیان کیش چاشنی‌های متفاوتی برای خوش‌طعم‌کردن غذاها استفاده می‌کنند. به همین دلیل شاید طعم غذاهای آن‌ها متفاوت‌تر از سایر مناطق جنوبی کشور باشد. بعضی از این غذاهای معروف کیش شامل:

خبیصه، هریسه، محمر، برنج بریانی، برنج مجبوس، حمسه‌الخرت، پودنی، مارگوگ، کله‌کندی، خورشت میگو، قلیه‌ماهی، مضروبه، سمک مشوی هستند.

طول مدت پرواز تهران کیش به طور متوسط 1 ساعت و 45 دقیقه است.

کنسلی بلیط برای هر پرواز بستگی به قوانین هر ایرلاین دارد.

شهربازی هایلند کیش، بولینگ مریم

آکواریوم کیش، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان

کیش دو فرودگاه دارد که یکی فرودگاه اصلی و یکی هم فرودگاه هندورابی است.
فرودگاه کیش تا مناطق مختلف شهر فاصله اندکی دارد و در کم تر از ۱۵ دقیقه به هتل تان در هر نقطه از شهر خواهید رسید.

مقدار بار مجاز در پرواز کیش ۲۵ کیلوگرم است. ۲۰ کیلوگرم چمدان شما باید وزن داشته باشد و یک ساک دستی ۵ کیلوگرمی با خود به داخل هواپیما می‌توانید ببرید. در ساک دستی شما نباید هیچ‌گونه فلز، وسایل اسباب بازی کودکان، وسايل برنده مانند چاقو و سلاح سرد باشد. همچنین از بردن مواد غذایی و بدبو هم جلوگیری می‌شود و در گیت دوم برای سالن انتظار برای پرواز، بار شما مجدد چک می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا